|
|
کدخبر: ۱۷۵۹۲۶

دوست دارم اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان را فتح کند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم مصدوم تیم ملی کلمبیا حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ را یکی از اهداف خود در دوران ریکاوری عنوان کرد و این تورنمنت را به موتور محرکه تشبیه کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال موناکو در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: شانس رئال و اتلتیکو برای کسب عنوان قهرمانی به یک اندازه است ولی فکر می کنم بازی فوق العاده ای خواهد شد. سال گذشته هم ۲ تیم در فینال جام حذفی اسپانیا هم با هم دیدار کردند که روخی بلانکو به پیروزی رسید.

وی افزود: هرچند این بازی کاملاً متفاوت است ولی من دوست دارم اتلتیکو پیروز باشد. به خاطر تجربه هایی که در اتلتیکومادرید کسب کردم و به خاطر هم تیمی هایی که در ویسنته کالدرون داشتم علاقه زیادی به این باشگاه دارم و از آنها حمایت خواهم کرد. کریستیانو رونالدو می داند که اتلتیکو چه معنایی برای من دارد ولی در مورد بازی فینال با او صحبت نمی کنم.

تیم های رئال مارید و اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۱۴(۳ خراد) در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون پرتغال به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف قهرمان فصل ۱۴-۲۰۱۳ این رقابت ها مشخص شود.

فالکائو که این روزها در حال ریکاوری است نامش در لیست ۳۰ نفره تیم ملی کلمبیا دیده می شود. وی در این خصوص گفت: احساس می کنم واقعاً خوب هستم. پیشرفت خیلی سریعی داشته ام و از این بابت خوشحالم. در چند هفته آینده باید ببینیم وضعیتم به چه صورت است و اینکه می توانم در جام جهانی حضور داشته باشم یا خیر. جام جهانی موتور محرکه است و باعثایجاد انگیزه در من برای ریکاوری روزانه می شود. حضور در این تورنمنت همواره یکی از اهداف من در طول دوران مصدومیتم بوده است.

مهاجم پیشین اتلتیکو افزود: با خوزه پکرمن، سرمربی کلمبیا صحبت کرده ام ولی او خیلی محتاط است و نمی خواهد من خودم را زیر فشار قرار دهم. او همیشه گفته که مهمترین چیز سلامتی بازیکن است و پس از آن همه چیز درست می شود. پکرمن می داند چگونه وضعیت را کنترل کند و در موقع لازم تصمیم درست را خواهد گرفت. البته همه چیز بستگی به این دارد که از لحاظ جسمانی در چه وضعیتی باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار