|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۱۵

فصل گذشته برای ما مثل یک کابوس بود

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در سیزدهمین دوره لیگ برتر تمایل دارد همچنان در این تیم بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علیرضا نیکبخت واحدی، مدافع - هافبک چپ پای استقلال مثل اکثر بازیکنان این تیم شرایط مبهمی دارد. با این حال نیکبخت دوست دارد که همچنان در استقلال بماند ولی فعلاً چیزی مشخص نیست و او هم منتظر است تا تکلیفش مشخص شود. نیکبخت در مورد آینده اش، فصلی که پشت سر گذاشت و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتی؟

خیر، فعلاً استراحت کرده و گاهی اوقات هم با دوستانم فوتبال بازی می کنم. البته تمرینات بدنسازی هم انجام می دهم تا آمادگی بدنی ام را از دست ندهم. فعلاً که اتفاق خاصی نیفتاده و هیئت مدیره هم تازه انتخاب شده است. باید ببینیم در آینده چه می شود.

تسنیم: با تیمی صحبت نکرده ای؟

خیر.

تسنیم: می گویند با پدیده مذاکره کردی؟

مذاکره ای با این تیم نداشته ام و تا به امروز هم پیشنهادی به من ارائه نشده است. راستش را بخواهید دوست دارم در استقلال بمانم ولی نمی دانم شرایط چطور خواهد شد.

تسنیم: فصلی که گذشت چطور بود؟

یک فصل بسیار بد بود. این تنها سالی بود که جام نگرفتم. هر وقت در استقلال و پرسپولیس بودم قهرمانی به دست آوردم. فصل گذشته برای استقلال مثل یک کابوس بود.

تسنیم: در مورد جدایی فتح الله زاده چه صحبتی داری؟

معتقدم فتح الله زاده زحمات زیادی برای استقلال کشید، آن هم در شرایطی که این تیم در خیلی از سال ها با مشکلات مالی مواجه بود. سال قبل هم تیم ما مشکلات زیادی را تجربه کرد در غیر اینصورت می توانستیم قهرمان شویم. من از فتح الله زاده چیزی جز خوبی ندیدم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

تسنیم: فکر می کنی تیم ملی در جام جهانی موفق شود؟

در فوتبال شانس یک فاکتور بسیار مهم است. هیچکس فکر نمی کرد تیم ملی از گروه خود به عنوان تیم اول راهی جام جهانی شود ولی این اتفاق افتاد. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و ایران حتی می تواند به دور دوم جام جهانی هم صعود کند. درست است که روی کاغذ شانسی نداریم ولی باید امیدوار باشیم.

تسنیم: خودت دوست داری چه تیمی قهرمان شود؟

چون عاشق مسی هستم دوست دارم آرژانتین قهرمان شود. من طرفدار این تیم هستم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار