|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۲۵

خبرگزاری تسنیم: ظاهرا قرار نیست پرسپولیس روی آرامش ببیند چرا که پس از پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان، حالا موضوع اسپانسری به معضل جدی این باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس بعد از برکناری محمد رویانیان از مدیرعاملی دچار مشکلات عدیده مالی شد. همزمان با حضور علی پروین در این باشگاه به عنوان مدیرعامل مشکلات پرسپولیس هم یکی یکی سَرباز کرد. از همان روزهای نخست حضور پروین در باشگاه پرسپولیس، اعلام شد که مدیرعامل جدید نمی تواند قرارداد اقتصادی جدیدی را به امضا برساند. این مشکلات و کش مکش ها تا پایان حضور پروین ادامه داشت.

بعد از روی کار آمدن هیئت مدیره و مدیرعامل جدید در پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با یک اسپانسر برای حمایت از باشگاه پرسپولیس برای یک فصل به توافق رسیده و سرخپوشان دیگر مشکل مالی نخواهند داشت اما ظاهرا مشکلات مالی پرسپولیس تمامی ندارد.

پس از انتخاب هیئت مدیره و اسپانسر جدید این انتظار وجود داشت که همه چیز بر وقف مراد باشد اما اینطور نشد. رویانیان فصل گذشته با یک شرکت برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس توافق ۳ ساله انجام داد و دقیقا مشکلات از همین جا شروع شد. با رفتن رویانیان قرارداد شرکت مذکور با باشگاه پرسپولیس تمام نشد و به صورت قانونی هم این شرکت اسپانسر باشگاه پرسپولیس ماند.

حالا یکی از مشکلات اسپانسر جدید برای ورود به عرصه فوتبال باشگاهی ایران نمود پیدا کرده است، از یک طرف شرکتی که با رویانیان قرارداد امضا کرده به صورت قانونی اسپانسر باشگاه پرسپولیس است و از طرف دیگر وزارت ورزش و جوانان برای این باشگاه اسپانسر جدید انتخاب کرده و حتی چک ۳ میلیاردی گرفته است.

در شرایطی که تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس منتطر تسویه حساب و امضای قرارداد جدید هستند، مسدود بودن حساب های باشگاه پرسپولیس و وجود ۲ اسپانسر آنها را ناامید کرده است. اگر قرار باشد اسپانسر جدید کارش را در باشگاه پرسپولیس آغاز کند باید با شرکتی که در حال حاضر اسپانسر این باشگاه است توافق کند وگرنه هرگونه فعالیت اقتصادی با نام باشگاه پرسپولیس باید از طرف شرکت قبلی که در زمان رویانیان اسپانسر پرسپولیش شده، انجام شود.

نکته جالب اینجاست که مدیرعامل شرکت اسپانسر فصل گذشته باشگاه پرسپولیس چندی پیش به عنوان معاون اقتصادی این باشگاه از علیرضا رحیمی حکم گرفته است، حکمی که شاید برای رفع این مشکل صادر شده است اما ظاهرا همه چیز به بن بست رسیده و فعلا باشگاه پرسپولیس با این مشکل بزرگ مواجه شده؛ آنها یا باید قراردادشان را با اسپانسر قبلی لغو کنند و یا قید اسانسر وزارت ورزش را بزنند.

در پایان سوال این است که مقصر و مسبب این مشکلات چه کسی است؟ رویانیان، رحیمی، پروین یا وزارت ورزش و جوانان؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار