|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۳۰

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از نداشتن کرسی مناسب در فدراسیون جهانی گفت: کشتی ما باید در دنیا تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی پس از ملاقات با نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی اظهار داشت: ملاقات ما پیرو برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی در تهران و همچنین برگزاری کنفرانس علمی کشتی بود. برگزاری این دو رویداد شرایط خوبی را فراهم آورده و حضور لالوویچ می تواند منشأ توفیقات خوبی برای کشتی ما باشد. کشتی ایران همواره در سطح بالای جهان و جزو برترین ها بوده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: حضور ما در اغلب کرسی های جهانی و رشته ها تعیین کننده و موفق نبوده است که در کشتی به مراتب کمتر از رشته های دیگر است. باید در کشتی دنیا تأثیرگذار باشیم. روابط بین ایران و فدراسیون جهانی خیلی خوب است و نظر لالوویچ به کشتی ما مثبت است. امیدوارم با توجه به این روابط حسنه اقدامات خوبی صورت بگیرد و بتوانیم در جهان تأثیرگذار باشیم و به ابقای کشتی در المپیک کمک کرده باشیم.

گودرزی تأکید کرد: مذاکرات خوبی صورت گرفت و لالوویچ قول های مساعدی به ما داد. امیدوارم شاهد رشد کشتی باشیم. از حضور او تشکر می کنم و قدردان زحمات او به سبب حفظ کشتی در المپیک هستم و امیدوارم این ارتباطات چندجانبه پایدار بوده و به توسعه کشتی کمک کند.

وی گفت: طی مذاکراتی که با لالوویچ داشتیم او خیلی علاقمند و خوشبین بود که ایران نفراتی را در کرسی های جهانی داشته باشد. این مساعدت وجود دارد. ما هم متقابلا از تصمیمات فیلا حمایت خواهیم کرد.

گودرزی در خصوص نشانی که از رئیس فدراسیون جهانی کشتی گرفت عنوان کرد: این هم یک رسم است. اهدای هدایا و نشان از رسومات است. ایشان نشان ویژه ای به بنده به سبب حمایت ایران از فدراسیون جهانی دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار