|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۳۷

نمی دانم شایعه استعفای رحیمی از کجا سبز شد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار شده به زودی جلسه ای بین اسپانسر جدید و اسپانسر قبلی برگزار شود تا مشکل حل شود.

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد شایعه استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: واقعاً نمی دانم این شایعات از کجا سبز می شود، نمی دانم چرا این حرف ها را مطرح می کنند؟ من به تازگی با رحیمی صحبت کردم و اصلاً از این خبرها نیست.

وی در خصوص اینکه آیا هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس قراردادهای تجاری و اقتصادی زمان محمد رویانیان را دنبال می کند، اظهار داشت: هر چیزی که به نفع باشگاه باشد را دنبال می کنیم. اگر احساس کنیم این قراردادها به نفع باشگاه است ادامه همکاری می دهیم چون می خواهیم پرسپولیس سود ببرد.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود یکی از مشکلات این باشگاه قرارداد ۳ ساله محمد رویانیان با یک شرکت برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: رویانیان سال گذشته با یک شرکت برای اسپانسری باشگاه قرارداد ۳ ساله بسته و تمام فعالیت های اقتصادی باشگاه به این شرکت واگذار شده است.

استیلی ادامه داد: قرار شده به زودی جلسه ای بین اسپانسر جدید و اسپانسر قبلی برگزار شود تا این مشکل حل شود، اگر اسپانسر جدید قبول کند این ۲ شرکت در کنار هم کار می کنند. هرچند باید بگویم شرکت فعلی هم هر فعالیت اقتصادی داشته باشد باید سهم عمده آن به باشگاه پرسپولیس برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان با اسپانسر جدید قرارداد امضا کرده حل این مشکل که زیاد هم جدی نیست برعهده خودِ وزارت ورزش وجوانان است. البته مسئولان شرکتی که با رویانیان قرارداد بستند اعلام کردند حاضر هستند خیلی دوستانه این مشکل را حل کنند.

استیلی در خصوص بازی احتمالی این تیم با رئال مادرید گفت: الان زمان فکر کردن به رئال مادرید نیست. فعلاً باید مسئله مسدود بودن حساب ها حل و قرارداد بازیکنان بسته شود، بعد در مورد رئال مادرید تصمیم می گیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار