|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۵۳

خبرگزاری تسنیم: نماینده تام الاختیار وزیر ورزش برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس سرانجام در خصوص رشته تخصصی خود اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیر رضا خادم در حاشیه نشست وزیر ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون جهانی کشتی عنوان کرد: روند کشتی ایران رو به رشد و امیدوار کننده است اما این نکته که فقط یک فرد ایرانی عضو هیئت رئیسه فیلا شود تمام دغدغه ما نیست. باید رایزنی های زیادی صورت بگیرد تا بتوانیم به عضویت هیئت رئیسه دربیاییم.

وی با بیان اینکه کسب کرسی در دو ماه آینده در تاشکند ازبکستان کار دشواری است گفت: باید در جهت تحقق این امر تلاش و رایزنی های زیادی صورت بگیرد. اینکه بتوانیم تا دو ماه دیگر در ازبکستان صاحب کرسی شویم خیلی سخت است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان که طی چند ماه اخیر تمام اظهارنظرهایش در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و همچنین معرفی هیئت مدیره این دو باشگاه بوده است گفت: کشتی با یک برنامه و چارچوب مشخص باید به جلو پیش برود و باید در تمام زمینه ها افرادی قدرتمند برای این رشته ورزشی وجود داشته باشند.

خادم در پایان با تشکر از گودرزی گفت: وزارت ورزش توجه ویژه ای به کشتی دارد. سه چهار روز است که تهران مقر کشتی دنیا شده و همه از اتفاقات این چند روز متعجب بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار