|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۵۴

پیش به سوی لیگ جهانی؛

نخستین تمرین جدی ملی پوشان والیبال ایران زیر نظر اسلوبودان کواچ، سرمربی جدید این تیم در کشور بلغارستان و شهر وارنا برگزار شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان بعد از ورود به وارنا و استراحت چند ساعته در سالن تمرین محل برگزاری مسابقات تدارکاتی خود مقابل بلغارستان، برنامه های تاکتیکی خود را مرور کردند.

در ابتدای این تمرین و پس از حرکات کششی، بازیکنان زیر نظر کارلو ساتی بدنساز تیم ملی چند دقیقه دویدند و سپس کار با توپ را آغاز کردند.

نخستین برنامه کواچ برای ملی پوشان تمرین دفاع و سپس تمرین اسپک و دریافت بود.

پس از این تمرینٰ سعید معروف و مهدی مهدوی پاسورهای تیم ملی، توپ های ارسالی کادر فنی را که به مناطق مختلف زمین ارسال می شد باید برای مهاجمین آماده می کردند تا آنها با اسپک به زمین حریف بفرستند.

در ادامه تمرین کواچ بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرد تا در چند ست کوتاه با هم مسابقه بدهند.

در طول این تمرین کواچ بارها کار بازیکنان را متوقف می کرد تا نکات تاکتیکی مورد نظر خود را به آنها گوشزد کند. سرمربی تیم ملی که در اردو با بازیکنان بسیار صمیمی است، در طول تمرین بسیار جدی بود.

بازیکنان نیز مسابقه تمرینی خود را کاملا جدی گرفته بودند، مرتب برای یکدیگر کری می خواندند و تلاش زیادی می کردند تا تیم آنها به پیروزی برسد.

در پایان تمرین نیز کواچ چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت: این نخستین تمرین جدی شما با سرمربی جدید بود و می دانم که برایتان سخت بود. سعی کنید از هر مربی ای چیزی یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و در آینده کار مربیان را با هم مقایسه کنید که کواچ بهتر است یا ولاسکو.

ملی پوشان کشورمان پس از تمرین خود چند دقیقه از مسابقه فینال لیگ بسکتبال بلغارستان را از نزدیک تماشا کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار