|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۸۲

تمرینات اتریش سخت تر از آفریقای جنوبی است

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش یک مرحله پیشرفته تر از اردوی آفریقای جنوبی است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مهدی محمدنبی درباره آخرین شرایط اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش گفت: از نظر شرایط فنی این اردو سخت تر از اردوی آفریقای جنوبی است و بازیکنان تمرینات مهم تری را برگزار می کنند ضمن اینکه انگیزه و رقابت بیشتری هم بین نفرات وجود دارد.

وی افزود: تصورم این است تمرینات اردوی اتریش یک مرحله پیشرفته تر از اردوی آفریقای جنوبی محسوب می شود و کی روش هم از شرایط فنی راضی است. بیشتر نفرات در اردو هستند و جواد نکونام هم روز پنجشنبه به تیم ملحق شد. اشکان دژاگه به همراه بختیار رحمانی و سوشا مکانی هم به تیم ملحق خواهند شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال که ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم برقرار کرده بود، با اشاره به اینکه تمرینات تیم ملی صبح و بعدازظهر ادامه دارد خاطرنشان کرد: مسعود شجاعی هم تا یکی دو روز دیگر به تیم اضافه خواهد شد. روز یکشنبه با بلاروس بازی می کنیم و بعد از آن در این اردو با مونته نگرو و آنگولا بازی خواهیم داشت و در کمپ برزیل هم با ترینیداد و توباگو مصاف خواهیم کرد.

نبی در پایان در مورد زمان اعلام فهرست نهایی ۲۳ بازیکن تیم ایران گفت: تا ۱۰ روز پیش از آغاز جام جهانی برای این کار فرصت داریم و بعید می دانم تا قبل از آن فهرست نهایی تیم ملی اعلام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار