|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۹۶

ملی پوش والیبال ساحلی ایران گفت: کیفیت زمین والیبال ساحلی بوشهر برای برگزاری مسابقات تور قهرمانی ایران مناسب نیست.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهمن سالمی بازیکن تیم والیبال هیات والیبال هرمزگان در مرحله نخست تور قهرمانی ایران که به میزبانی بوشهر و با حمایت نیروگاه اتمی این شهر برگزار می شود، افزود: بوشهر نخستین میزبانی خود را در این رقابت ها تجربه می کند و انتظار بیش از این نمی توان از این شهر داشت، اما بالاخره کیفیت زمین مسابقات هم مهم است و در سطح بازی ها تاثیر زیادی دارد. زمین بازی سنگ و کلوخ زیادی دارد. این موارد باعثزانو درد و گرفتگی عضلات می شود.

وی که به همراه دیگر ملی پوش کشورمان(رحمان رئوفی) به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافته است، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات برگزاری این مسابقات که به میزبان برنمی گردد، شرایط آب و هوایی است که در دو روز گذشته همراه با ورزش باد شدید بوده است. این موضوع نیز سطح مسابقات را کاهش داد زیرا نمی توانستیم از پاس های بلند استفاده کنیم.

ملی پوش والیبال ساحلی کشورمان که خود را برای قهرمانی آسیا آماده می کند، مسابقات تور قهرمانی ایران را برای آماده سازی خود مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیته والیبال ساحلی تصمیم دارد تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا یک دوره دیگر این مسابقات را در محمودآباد برگزار کند که برای آماده سازی بازیکنان اعزامی مناسب خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته اگر امکان حضور در تورهای برون مرزی وجود داشت به مراتب آماده تر می شدیم، زیرا در مسابقات داخلی شناخت کاملی نسبت به حریفان خود داریم و با آگاهی قبلی با آنان روبرو می شویم.

تیم های والیبال ساحلی هیات هرمزگان و صحراگاز آق قلا که از چهار ملی پوش والیبال ساحلی ایران بهره می برد، در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست حریفان خود شدند و به دیدار نهایی مرحله نخست تور قهرمانی ایران راه یافتند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور قهرمانی ایران عصر امروز جمعه برگزار می شود که تیم های صحرا گاز آق قلا الف برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هیات والیبال هرمزگان خواهد رفت و دو تیم صحرا گاز آق قلا ب و رستوران توماج برای کسب عنوان سومی با هم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار