|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۹۷

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان ایران که از روز ۲۴ اردیبهشت ماه در فدراسیون والیبال آغاز شده تا یک هفته دیگر ادامه دارد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان در سه مرحله(هر مرحله سه روز) پیگیری می شود، که در مرحله نخست این اردو ۳۶ نفر حضور یافتند.

در دیگر مراحل اردوی انتخابی قرار است تعداد دیگری از بازیکنان این رده سنی مورد ارزیابی کادر فنی با هدایت دکتر فرهاد نفرزاده قرار گیرند تا بهترین ها به تیم ملی دعوت شوند.

مرحله نخست این اردو از روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

دومین گروه دعوتی به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان تمرینات خود را از شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز خواهند کرد تا در مدت سه روز توانایی های خود را به کادر فنی این تیم نشان دهند.

گروه سومی بازیکنان دعوتی به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان نیز از سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تمرینات خود را در این اردو که در فدراسیون والیبال برگزار می شود، آغاز خواهند کرد.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات و عباسعلی میر حسینی(مربیان)، سعید ضیغمی به عنوان فیزیوتراب و امید هاشمی به عنوان سرپرست در این اردوی تیم ملی والیبال جوانان حضور خواهند داشت.

تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند. این تیم با تیم های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر در گروه چهارم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا همگروه است.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از ۲۵ مهرماه به مدت ۹ روز در بحرین برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار