|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۱۰

خسرو حیدری اردوی تیم ملی در اتریش را خوب و مثبت ارزیابی کرده و در این خصوص صحبت هایی را عنوان کرد که در زیر می خوانید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، خسرو حیدری گفت: اردوی خوبی در آفریقای جنوبی داشتیم و چند بازی درون اردویی و دوستانه هم با تیم های باشگاهی این کشور انجام دادیم که بازیهای بدی نبود. به هر حال سرمربی تیم ملی می خواست بداند شرایط بازیکنان چگونه است و یک دوره بدنسازی فشرده هم در این اردو انجام دادیم و پس از آن هم بعد از چند روز تعطیلی به اردوی اتریش آمدیم و بازیکنان لژیونر هم کم کم به تیم ملی اضافه میشوند و با کامل شدن و آمدن آنها تمریناتمان جدی تر خواهد شد.

وی شرایط کمپ اتریش را اینطور ارزیابی کرد: کمپ خیلی خوبی برای ما در نظر گرفته شده است. چه از لحاظ هتل و شرایط تغذیه که از اهمیت خاصی برای بازیکنان برخوردار است و اینکه زمین های تمرینی خوبی دارد و امیدوارم اینجا تمرین های خوبی داشته باشیم، چون این اردو آخرین اردوی تیم ملی است و قطعا با بازی های تدارکاتی خوب و با نفرات کامل برای برزیل آماده تر می شویم.

بازیکن تیم ملی در ادامه در خصوص بازی های تیم ملی در جام جهانی افزود: اصلا نمی توان گفت به راحتی از گروهمان صعود خواهیم کرد. در نظرسنجی که در برنامه ای تلویزیونی شده بود، بیشتر مردم گفته بودند که انتظار دارند که صعود کنیم نه اینکه حتما صعود می کنیم و فکر می کنم که همه ما باید تلاش کنیم. مدت زمان زیادی را از دست دادیم و توقعات هم بالاست، اما تاکنون تیم ملی ایران هیچ وقت نتوانسته از گروهش صعود کند و مردم باید منطقی به بازیها نگاه کنند و انتظار بازی خوب از ما داشته باشند. ممکن است ما بازی با آرژانتین را واگذار کنیم و بازی بدی انجام ندهیم. به هر حال جام جهانی است و ما باید بهترین عملکردمان را نشان دهیم و از همه ظرفیت های خودمان استفاده کنیم و کادر فنی هم از ما خواسته با تمام توان تلاشمان را انجام دهیم و به نظر من برگ برنده ما در جام جهانی حضور یک سرمربی خوب به نام کارلوس کی روش است.

وی در خصوص مطالبی که ظرف هفته گذشته در مورد موضوع مالیاتی وی بوجود آمده بود، گفت: من همیشه سعی کرده ام حاشیه نداشته باشم و به شایعات هم توجهی نمی کنم و علاقه ندارم توجه و وقتم را صرف صحبتهای بی اهمیت و ساخته ذهن برخی از افراد کنم و ترجیح می دهم پاسخ این گونه حرف ها را ندهم و این موضوعات را از طریق وکیل حقوقی ام و از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد. همه میدانند من بازیکنی نیستم که بخواهم هر روز در مطبوعات باشم و هر رسانه ای برای رسیدن به فروش بیشتر نباید اخبار کذب را تیتر کند و تیم ملی و بازیکنان آن را در شرایط حساس باقیمانده تا جام جهانی دچار حاشیه کند.

وی در پایان در خصوص انتظارش از مردم و رسانه ها گفت: رسانه ها همیشه فعال بوده اند و مطمئنا مانند تمام مردم ایران از تیم ملی حمایت خواهند کرد و به نظر من رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند چرا که وظیفه روشن کردن ذهن مردم را دارند و از انها می خواهم که به تیم ملی کشورشان کمک کنند و درخواست من از مردم این است که دعای خیرشان همراه ما باشد چراکه شرایط سختی را پشت سر گذاشته ایم و با آماده سازی کوتاه مدتمان می رویم تا از اسم ایران دفاع کنیم و امیدوارم بازیهای خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار