|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۱۴

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی؛

رئیس فدراسیون کشتی روسیه گفت: به طور حتم جذابیت و زیبایی فنون در کشتی از نتایجی که بدست می آید مهم تر است.

میخائیل مامیاشویلی در گفتگو اختصاصی باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: زمانی که در کشتی فنون ناب اجرا می شود و جذابیت آن افزایش پیدا می کند علاقمندان به این رشته را مجاب می کند که از نزدیک مسابقات را تماشا کنند در نتیجه عناوین مختلف شاید چندان به چشم نیاید هر چند رسیدن به سکوی قهرمانی ارزش خاص خودش را دارد.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه ادامه داد: وقتی من به ایران آمده ام و حضور تماشاگران ایرانی را در سالن مسابقات را با این شور و هیجان دیدم متوجه شدم هنوز کشتی در ایران زنده است و همین موضوع هیجان من را دو چندان کرده است.

کشتی در ایران از زمان جهان پهلوان تختی تا به امروز که رسول خادم رئیس فدراسیون ایران است در این کشور محبوبیت های خاص خود را داشته است و با این روند و رو به رشد اعتقاد دارم در آینده نیز خواهد شد.

وی در خصوص قوانین جدید کشتی اظهار داشت: مسئولان فیلا برای بالا بردن هیجان و جذابیت و از همه مهم تر حفظ کشتی در المپیک تصمیم به تغییر قوانین گرفتند که خوشبختانه این موضوع نتیجه ی قابل قبولی در بر داشت.

مامیا شویلی در پاسخ به این سوال که نتیجه ی ایران و روسیه را چطور پیش بینی می کنید خاطر نشان کرد: در هر صورت برای من موفقیت روسیه ارزش خاصی دارد ضمن آنکه من مطمئن هستم برای کشتی گیران و مربیان ما نیز قهرمانی در ایران که از قطب های اصلی کشتی در جهان است، دلچسب تر می باشد.

در پایان امیدوارم هر تیمی در میدان مسابقه به حق خودش برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار