|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۱۷

خبرگزاری تسنیم: رکورددار مواد ۱۰۰،۲۰۰، ۴۰۰ و ۶۰ متر داخل سالن کشورمان بار دیگر رکورد ماده ۱۰۰ متر را جابجا کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مریم طوسی با ثبت زمان ۱۱ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه رکورد پیشین این ماده(۱۱ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه) را به میزان ۲۲ صدم ثانیه بهبود بخشید.

مسابقات آغاز فصل بانوان ایران از روز گذشته در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده و تا امروز بانوان دومیدانی کار کشورمان ۲ رکورد ملی را بهبود بخشیده اند.

زهرا جعفر آیادی در ۱۰ کیلومتر پیاده روی و مریم طوسی در ۱۰۰ متر آزاد توانستند رکوردهای ملی را بهبود بخشند.

پیش تر اعلام شده بود الناز کمپانی دونده شیرازی کشورمان موفق شده پس از ۴۰ سال رکورد ۱۰۰ متر مانع ایران را بهبود ببخشد که پس از بررسی های فنی و محاسبه سرعت وزش باد در ورزشگاه آفتاب انقلاب، مسئولان سیستم بررسی الکترونیکی مدت زمان طی شدن دوها، اعلام کردند سرعت باد از حد استاندارد برای ثبت رکورد بیشتر بوده بنابراین، این رکورد شکنی ثبت نخواهد شد و الناز کمپانی تنها به مقام نخست این ماده دست یافته است.

کمپانی اگر چه توانسته ۱۰۰ متر را در مدت زمان بهتری نسبت به رکورد ایران طی کند اما این رکورد محاسبه نخواهد شد و رکورد ایران همچنان در اختیار ناتاشا سلیمانی با زمان ۱۴ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه باقی مانده است که حدود ۴۰ سال پیش در ورزشگاه آزادی تهران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار