|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۳۱

درخواست یک سیاستمدار نیجریه ای از کشی:

خبرگزاری تسنیم: یکی از سیاستمداران نیجریه ای از سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور خواست تا ستاره پیشین خط حمله این تیم را با خود به جام جهانی ۲۰۱۴ ببرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اورجی اوزو کالو، فرماندار ایالت آبیای نیجریه از استفان کشی، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور خواست که در مورد کنار گذاشتن ایکه چوکوو اوچه از فهرست اولیه بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۱۴ تجدیدنظر کند و او را به اردوی عقاب ها فرابخواند.

اوچه ۳۰ ساله که برای تیم ویارئال اسپانیا بازی می کند این فصل عملکرد قابل قبولی در لالیگا داشته و ۱۲ گل به ثمر رسانده است اما طبق گزارش رسانه های محلی کِشی به دلیل سابقه انضباطی بد این بازیکن او را از ماه فوریه(فینال جام ملت های آفریقا) به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است. با این حال کالو از سرمربی قهرمان جام ملت های آفریقا خواسته است که اوچه را به جام جهانی ببرد.

کالو در این خصوص اظهار داشت: به عنوان یک هوادار پرشوق فوتبال، من از دوست خوبم کشی می خواهم که در تصمیمش تجدیدنظر کند و اوچه را در فهرست بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی قرار دهد. اوچه از کارهای بد خود پشیمان است و به همین دلیل باید بخشیده شود.

کالو که از ساسیتمداران فعال در حوزه ورزش نیجریه است و دو بار اسپانسر تیم انیمبای آبا در رقابت های لیگ قهرمانان آفریقا بوده است، با تمجید از تصمیم کشی برای بازگرداندن ژوزه یوبو و اوسازه اودموینگیه، تصریح کرد: فوتبال ورزشی رقابتی است و ما نباید بگذاریم منافع شخصی منافع ملی را تحت الشعاع قرار دهد. من از کشی برای بازگرداندن یوبو و اوسازه قدردانی می کنم اما امیدوارم که او چنین تصمیمی را درباره اوچه هم اتخاذ کند.

تیم ملی نیجریه یکی از سه رقیب تیم ملی ایران در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است و اولین حریف شاگردان کی روش در این رقابت ها خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار