|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۵۲

خبرگزاری تسنیم: باشگاه سپاهان که بودجه پیشنهادی اش به سازمان لیگ بالاتر از سقف تعیین شده است، بار دیگر به سازمان لیگ مبلغ مدنظر خود را ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در بین سقف بودجه پیشنهادی باشگاه های حاضر در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال، سپاهان با پیشنهاد بودجه ۲۸ میلیارد تومانی بالاترین رقم را در بین ۱۶ باشگاه لیگ برتری داشت.

بودجه پیشنهادی باشگاه سپاهان که ۱۳ میلیارد بالاتر از سقف تعیین شده برای تیم های لیگ برتری است، مورد قبول سازمان لیگ قرار نگرفته و به همین دلیل قرار است بودجه پیشنهادی اصفهانی ها تصحیح شود. به گفته مدیرعامل این باشگاه بودجه پیشنهادی باشگاه سپاهان که ۲۸ میلیارد است، علاوه بر تیم فوتبال بزرگسالان این تیم، مربوط به تیم های پایه، امور عمرانی، کارگری و دیگری رشته های ورزشی نیز مربوط می شود.

قرار است هزینه های تیم های پایه، امور عمرانی و کارگری باشگاه سپاهان از هزینه های تیم فوتبال این باشگاه جدا شود و باشگاه سپاهان به سازمان لیگ اعلام کرده با تصحیح بودجه پیشنهادی خود فردا(شنبه) ریز هزینه های تیم فوتبال بزرگسالان این تیم را بار دیگر ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار