|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۶۲

همه از ۳ میلیارد صحبت می کنند اما نمی دانیم این پول کجاست

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که باید شرح وظایف کمیته فنی این باشگاه مشخص شود تا تداخلی در مسئولیت ها پیش نیاید.

جواد منافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد آخرین وضعیت خود در تیم پرسپولیس گفت: نمی دانم تکلیف مان برای فصل آینده چیست. از طرف باشگاه کسی با من تماس نگرفته و فعلاً خبر خاصی نیست.

وی ادامه داد: نه تکلیف کادر فنی مشخص است و نه تکلیف بازیکنان، حساب ها هم مسدود شده و نمی شود با بازیکنان تسویه حساب کرد. الان در شرایطی هستیم که باید با بازیکنان جدید مذاکره صورت بگیرد و بدهی فصل پیش بازیکنان هم تسویه شود اما هیچکدام از این کارها انجام نشده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می شود قرار است یکی از دستیاران دایی از این تیم جدا شود، عنوان کرد: من هم مثل شما از این قضیه بی خبر هستم و نمی دانم که چه اتفاقی می افتد. من دایی را چند روز پیش در کلاس مربیگری دیدم و صحبتی هم بین ما رد و بدل نشد.

منافی درباره کمیته فنی باشگاه پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: ابتدا باید تکلیف تیم مشخص شود و بعد در مورد کمیته فنی صحبت کنیم. فقط تنها موردی که باید به آن توجه لازم صورت گیرد این است که شرح وظایف کمیته فنی مشخص شود تا تداخلی در مسئولیت ها به وجود نیاید. باز هم می گویم اول باید وضعیت کادر فنی و بازیکنان مشخص شود و بعد از آن در مورد کمیته فنی صحبت کنیم.

وی در مورد طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: من هم مثل دیگر مربیان و بازیکنان ۶۰ درصد از مبلغ قراردادم را طلبکارم. این روزها همه از سه میلیارد پول اسپانسر صحبت می کنند اما نمی دانیم این پول چه هست و کجاست!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار