|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۶۴

مسئولان باشگاه تراکتورسازی فقط قول می دهند

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد برانکو ایوانکوویچ بهترین گزینه برای جانشینی تونی اولیویرا در این تیم است.

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص بحثحضور برانکو ایوانکوویچ در تراکتورسازی تبریز گفت: در اینکه برانکو یک مربی خوب و باتجربه است، شکی وجود ندارد ولی اینکه می خواهند او را به تراکتورسازی بیاورند یک بحثدیگر است و به نظرم نباید در حد حرف باشد. حالا که باشگاه با تونی اولیویرا به توافق نرسیده است فکر می کنم برانکو بهترین گزینه برای جاشنینی اوست و این مربی می تواند در تراکتورسازی هم موفق باشد. البته باید دید باشگاه در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که «فکر نمی کنی هواداران تراکتورسازی در مواجهه با برانکو هم واکنش منفی نشان دهند؟»، تأکید کرد: بعید می دانم این اتفاق رخ دهد. برانکو مربی کوچکی نیست که هواداران تراکتورسازی چنین واکنشی نشان دهند. برانکو از فوتبال ایران و فرهنگ ما شناخت دارد و می تواند برنامه هایش را در تراکتورسازی پیاده کند. او گزینه بسیار خوبی است و امیدوارم هر اتفاقی که به صلاح تراکتورسازی است، رخ دهد.

نصرتی در مورد تصمیمش برای فصل آینده گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ام و استراحت می کنم. پیشنهادی هم ندارم و منتظرم تا تکلیف کادر فنی تراکتورسازی مشخص شود. البته هنوز باشگاه با ما تسویه حساب نکرده و من ۴۵ درصد از پول قراردادم را نگرفته ام. مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم تا الان برای حل مشکلات مالی این باشگاه فقط قول می دهد و چیزی تغییر نکرده است. قرار بود تا دو روز پیش پول ما را بدهند که این اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار