|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۷۳

نگران رعایت نکردن سقف بودجه از سوی برخی تیم ها هستم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مطمئناً هزینه های ما بالاتر از سقف تعیین شده نخواهد بود و طبق قانون پیش خواهیم رفت.

مهرزاد خلیلیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص بودجه پیشنهادی باشگاه سپاهان به سازمان لیگ که ۱۳ میلیارد بالاتر از سقف بودجه است اظهار داشت: بودجه ۲۸ میلیاردی ما به این شکل که اعلام شده نیست و ما ریز بودجه باشگاه خود را به سازمان لیگ اعلام کرده ایم.

وی افزود: در ردیف بودجه خود امور عمرانی، کارگری، تیم های پایه و… را داریم که در امور کارگری در رشته های هندبال، شنا، دو و میدانی و رشته های ورزشی زیادی فعالیت می کنیم. تمام این هزینه ها را حساب کرده و بعد از مشخص شدن این هزینه ها بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام کردیم. تنها باشگاهی بودیم که صادقانه گزارش بودجه خود را به سازمان لیگ ارسال کردیم و آقای تاج نیز از این حرکت ما تشکر کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه تاج خواسته بار دیگر بودجه پیشنهادی این باشگاه به سازمان لیگ ارسال شود، خاطرنشان کرد: رئیس سازمان لیگ از ما درخواست کرده فقط هزینه های تیم بزرگسالان خود را ارائه بدهیم و حتی پاداش هایی هم که به بازیکنان تیم تعلق می گیرد را نخواستند. این در حالی است که ما تمام هزینه های خود را جمع زده ایم و در بودجه پیشنهادی پاداش ها را نیز در نظر گرفتیم.

خلیلیان از ارائه بودجه پیشنهادی جدیدی به سازمان لیگ خبر داد و گفت: قرار است فردا(شنبه) هزینه های تیم فوتبال بزرگسالان خود را از سایر هزینه ها تفکیک کنیم و به سازمان لیگ بفرستیم. مطمئناً هزینه های ما بالاتر از سقف تعیین شده نخواهد بود و طبق قانون پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: مجتمع فولاد بعد از نفت و پتروشیمی یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی کشور محسوب می شود. بالاترین گردش مالی و آمار را داریم که با توجه به بخش نامه هایی که دولت قبلی داده در سال های گذشته به لحاظ پرسنلی افزایش چشمگیری داشته است. این موضوع یک چالش بزرگ محسوب می شود اما خوشبختانه هیئت مدیره محترم کارخانه با توجه به تمام این مسائل به خوبی از عهده کار بر آمدند. ما نیز در باشگاه سپاهان درباره هزینه های باید پاسخگوی ۲،۳ منبع باشیم که از جمله آنها فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه عددی که در بودجه پیشنهادی باشگاه سپاهان اعلام شده دقیق بوده است، تاکید کرد: فردا اعداد جدیدی را طبق بودجه تیم فوتبال خود به صورت ریز به سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد.

خلیلیان در پاسخ به این سؤال که باشگاه سپاهان در فصل جدید بازیکن میلیاردی خواهد داشت یا نه، به تسنیم گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی رخ بدهد. اکنون فضای خوبی شکل گرفته و بازیکنان به نیکی این فضا را درک کرده اند. باید ببینیم با همتی که در سطح کشور است این اتفاق رخ می دهد یا نه اما ما نگران این هستیم که برخی تیم ها بار دیگر این موضوع را رعایت نکنند. طبق گزارشی که از ۱۰ سال گذشته به من رسیده برخی تیم ها این مسئله را رعایت نکرده اند اما امیدوارم این بار توسط همه رعایت شود.

وی در خصوص کاهش دستمزد ۲۵ درصدی زلاتکو کرانچار برای فصل آینده اظهار داشت: این کاهش دستمزد با توافق صورت گرفته و کرانچار نیز با بزرگواری این مسئله را پذیرفت. وی با رفتاری حرفه ای قبول کرد که فصل گذشته در دو جام ناموفق بوده، نتوانسته سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد و در فصل جاری نیز از این مسابقات حذف شدیم. به همین دلیل دو طرف توافق کردیم که ۲۵ درصد دستمزد سرمربی سپاهان کاهش پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره زمان آغاز فصل نقل وانتقالات زردپوشان عنوان کرد: از هفته های آینده و بعد از آمدن بخش نامه های کامل سازمان لیگ درباره نقل وانتقالات کار خود را آغاز خواهیم کرد. ابتدا باید در هیئت مدیره باشگاه جلسه ای را برگزار کنیم که البته این جلسات در حال حاضر هم انجام می شود.

خلیلیان ادامه داد: شب گذشته(پنجشنبه) در هیئت مدیره جلسه ای را تشکیل دادیم و به تقیوت شاکله تیم تاکید کردیم. همچنین می خواهیم ۲،۳ مشکل اساسی را در تیم رفع کنیم که ضربات زیادی به ما زد که این مشکل نیز بیشتر در خط حمله ما بود.

وی با بیان اینکه در فصل نقل وانتقالات اولویت مذاکره با بازیکنان فصل گذشته سپاهان است، گفت: ابتدا برای تمدید قرارداد بازیکنان خودمان مذاکره خواهیم کرد که البته تعدادشان زیاد هم نیست و تنها ۲،۳ نفر هستند که قراردادشان به پایان رسیده است. مذاکرات اولیه با این بازیکنان را هم انجام داده ایم اما برای نهایی کردن این موضوع منتظر بخشنامه نهایی سازمان لیگ هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه بعد از تمدید قرارداد بازیکنان تیم طبق اصول و نیاز با بازیکنان جدید مذاکره خواهیم کرد، اظهار داشت: آقای کرانچار لیست بازیکنان مورد نیزا خود را به باشگاه داده است که در این بین ۴،۵ بازیکن لیگ برتری حضور دارند اما نمی توانیم از این بازیکنان نامی ببریم. بعد از مشخص شدن قانون نقل وانتقالات مذاکرات خود را با این بازیکنان آغاز خواهیم کرد.

«منتظر بخشنامه ماندن باعثنمی شود زمان نقل وانتقالات برای سپاهان از دست برود؟» خلیلیان در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم گفت: خوشبختانه زمان مناسبی برای نقل وانتقالات داریم. اکنون همه چیز در ثبات است و هم در وزارت ورزش و هم در وزارت صنایع این ثبات را می توان دید. در پیش بودن مسابقات جام جهانی هم باعثشده همه یک فرصت خوب برای نقل وانتقالات داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدوارم در تعامل و تعادل بتوانیم کار را خوب پیش ببریم. به نظرم بهترین فرصت در اختیار باشگاه ها قرار گرفته به شرطی که همه از جمله فدراسیون، باشگاه ها، هیئت دولت و بازیکنان خوب کشورمان در تعامل و تعادل پیش بروند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار