|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۸۷

بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان از نظر ذهنی آمادگی دارند و می توانیم به موفقیت های بیشتری نسبت به سال های گذشته برسیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر غفور اظهار داشت: فرصت زیادی برای تمرین در کنار کواچ نداشتیم. در این مدت کوتاه نمی توانیم انتظار داشته باشیم تمام دانش و تجربه خود را به بازیکنان منتقل کند. ولاسکو نیز پس از سه سال همچنان نکات زیادی برای ارائه دادن به ما داشت.

وی افزود: معمولا مربیان صربستانی عصبانی هستند و در بدنسازی و تمرین سنگین کار می کنند اما کواچ ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و کارلو ساتی هم برنامه بدنسازی سنگینی ندارد. نکاتی که کواچ در مسابقات تدارکاتی با استرالیا به ما گوشزد می کرد نکات خوب و مهمی بود که در طول بازی تاثیر آن را دیدیم.

بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تمرینات و بدنسازی ما با دوران ولاسکو تفاوت کرده است. البته به حرکاتی که در بدنسازی انجام می دهیم عادت نداریم و این مسئله کار را برای ما سخت و مفید می کند.

وی گفت: نیاز داشتیم که در کنار مربی جدید خود تمرین و مسابقه تدارکاتی داشته باشیم که این فرصت در اردوی بلغارستان و صربستان فراهم می شود. این مسابقات می تواند کمک زیادی به ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان و کادر فنی جدید کند تا به آمادگی صد در صد برای لیگ جهانی برسیم.

غفور تاکید کرد: مهمترین تاثیر ولاسکو در تیم ملی ایران این بود که ذهن بازیکنان را عوض کرد به این دلیل آمادگی داریم که با هر مربی جدیدی کار کنیم و به موفقیت برسیم. می توانیم با کواچ به نتایجی بهتر از سال های گذشته برسیم.

وی افزود: مردم، فدراسیون، بازیکنان، رسانه ها و تمام کسانی که برای تیم ملی زحمت می کشند در نتایج تیم ملی تاثیر می گذارند و می خواهیم در مسابقات پیش رو ثابت کنیم که نتایج سال های گذشته حاصل کار یک نفر نبوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار