|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۸۸

در فاصله یک هفته مانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی سفیدوقرمزپوشان مادرید قصد دارد قدرتمندترین ترکیب خود را برای فینال لالیگا در خانه بارسلونا به میدان بفرستد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، اتلتیکومادرید برای بازی فرداشب(شنبه) برابر بارسلونا همان تیمی را به میدان خواهد فرستاد که در بازی رفت دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر کاتالان ها قرار گرفت.

در آن بازی که با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه پیدا کرد، دیه گو سیمئونه تمام مهره های اصلی خود را به میدان فرستاد و با نتیجه ای که کسب کرد توانست جواز حضور در فینال را کسب کند. سیمئونه حالا دوباره قصد دارد همان ترکیب را در نیوکمپ به میدان بفرستد و این در شرایطی است که تیم او یک هفته دیگر در حساس ترین بازی این فصل خود باید به مصاف رئال مادرید برود.

در آخرین بازی که بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه نیوکمپ انجام دادند، تیم میزبان در دقایق پایانی مسابقه به زحمت توانست دروازه روخی بلانکو را تهدید کند و تنها یک موقعیت جدی داشت که همان منجر به گلزنی نیمار شد.

ترکیبی که دیه گو سیمئونه برای آن بازی چید آنقدر قدرتمند بود که حتی مصدومیت دیه گو کاستا، مهاجم برزیلی تیمش در نیمه اول هم مانع از موفقیت روخی بلانکو برای متوقف کردن بارسا نشد. در آن تیم سیمئونه کورتوا، خوانرفان، میراندا، گودین، فلیپه لوئیس، آردا توران، تیاگو، کوکه، دیه گو کاستا و داوید ویا را به میدان فرستاد.

در واقع این همان ترکیبی بوده است که سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در اکثر بازی های تیمش در این فصل به میدان فرستاده است هرچند تصور می شد که او برای کم کردن ریسک از دست دادن مهره های کلیدی اش برای فینال لیگ قهرمانان اروپا به دو سه نفر آنها استراحت بدهد که از قرار معلوم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

تیم های بارسلونا و اتلتیکومادرید در شرایطی در خانه کاتالان ها به میدان می روند که یک تساوی هم برای قهرمانی میهمان مادریدی کافی است اما در سمت مقابل بارسلونا برای دفاع از عنوان قهرمانی اش باید سه امتیاز را کسب کند تا آن در صورت با اتلتیکو هم امتیاز شود و با توجه به نتایج بهترش در بازی های رودررو با این تیم در صدر جدول بماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار