|
|
کدخبر: ۱۷۶۲۱۷

جام جهانی کشتی فرنگی - تهران

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: همه در قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی سهیم بودند و نمی توان برای بنا درصدی تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، ناصر نوربخش پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی عنوان کرد: افتخار می کنیم که در خدمت خانواده کشتی هستیم و از خوشحالی مردم بابت این قهرمانی خوشحالیم. در این مسابقات زحمت بچه ها به بار نشست و این قهرمانی را به همه ملت ایران تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه در قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی همه سهیم هستند، افزود: تمام کادرهای فنی گذشته که از ۱۲ سال پیش کار را آغاز کردند در این قهرمانی سهیم هستند. همه آنها تا به الان برای کشتی فرنگی زحمت کشیده اند و در موفقیت ما سهم دارند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص تماشاگرانی که در سالن هفتم تیر حضور یافته بودند و تیم ایران را تشویق می کردند، گفت: این تماشاگران محرک بسیار خوبی برای ما بودند و باعثشدند کشتی گیران کشورمان با روحیه ای بالا رو به جلو حرکت کرده و به پیروزی برسند.

نوربخش همچنین درباره اینکه قرار است در تیم ملی کشتی فرنگی تغییراتی ایجاد شود یا نه، اظهار داشت: ما شورای فنی داریم، فدراسیون داریم و تیم ملی مدیر فنی دارد که همه سعی می کنند بهترین تصمیم را بگیرند. اینکه ما باشیم یا نباشیم، مهم نیست، مهم این است که روند رو به رشد کشتی فرنگی همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که محمد بنا هم در این قهرمانی نقش داشته یا نه، خاطرنشان کرد: بچه ها زحمت زیادی کشیدند و تلاش کردند. کادر فنی قبلی هم زحمات زیادی کشید و این قهرمانی هم حاصل یک روز، یک هفته و یک ماه نیست و حاصل تلاش های شبانه روزی همه خانواده کشتی است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه سهم بنا در قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی چند درصد بوده است، گفت: نمی توانیم درصدی برای بنا تعیین کنیم. برای تیم کشتی فرنگی همه تلاش کرده اند و خود من از سال ها قبل در کنار این تیم بوده ام.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار