|
|
کدخبر: ۱۷۶۲۷۱

به هر سالنی جز هفتم تیر برویم باید یک میلیارد هزینه کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد که شورای فنی در مورد سرنوشت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصمیم می گیرد.

رسول خادم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد کیفیت برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر تهران گفت: باید سالن شهدای هفتم تیر را حفظ کنیم چون کشتی به این سالن نیاز دارد. با این حال باید یک سالن بزرگتر و با امکانات در اختیار کشتی باشد تا بتوانیم مسابقاتی همچون جام تختی و مسابقات جهانی را در آن برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات کشتی دو سالن هفتم تیر و آزادی را در اختیار داریم. اگر می خواستیم این مسابقات را در سالنی غیر از هفتم تیر برگزار کنیم بین ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه داشت که خارج از توان فدراسیون کشتی است.

خادم درباره تشویق شدن رئیس فیلا و اینکه این مسئله روی روابط فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی اثر می گذارد گفت: تشویق لالوویچ نقطه عطف مسابقات بود. تماشاگران ایرانی با وجود اینکه تمام ناداوری هایی که در فینال شاهد آن بودیم عکس العملی نشان ندادند و این مسئله بسیار خوب بود.

خادم درباره تشویق کشتی گیران تیم ملی آمریکا که باعثشد آنها لحظاتی با پرچم ایران در سالن دور افتخار بزنند خاطرنشان کرد: مردم ایران خیلی خوب کشتی را می شناسند و با کشتی گیران خارجی مهربان هستند. آنها باز هم نشان دادند که کشتی فهم ترین مردم دنیا هستند.

وی در مورد سرنوشت محمد بنا به تسنیم گفت: شورای فنی در مورد محمد بنا و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصمیم گیری می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار