|
|
کدخبر: ۱۷۶۲۹۷

رئیس انجمن بولینگ ناشنوایان بیماران خاص پیوند اعضا:

انجمن بولینگ ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضا پیش از پایان ماه جاری در استان خراسان رضوی مسابقات قهرمانی کشوری بانوان انتخابی تیم ملی را برگزار می کند.

شاپور قربانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: مسئولان انجمن قصد دارند اواخر اردیبهشت ماه مسابقات کشوری بانوان ناشنوا و پیوند اعضا را در خراسان رضوی برگزار کنند مسابقات قهرمانی کشوری حکم انتخابی تیم ملی را دارد بانوان برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس انجمن بولینگ ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا ادامه داد: تیم ملی بولینگ پیوند اعضا شهریور ماه سال جاری مسابقات آسیا، خارومیانه ای استانبول را در پیش دارند از این رو اردوهای تیم ملی بولینگ ناشنوایان پیوند اعضا طبق جدول برنامه ریزی انجمن بولینگ در خراسان رضوی از خرداد ماه سال جاری برپا می شود.

قربانی افزود: اردوی تیم ملی بولینگ پیوند اعضا در دو بخش مردان و زنان و در ۲۰ هر ماه و به مدت یک هفته برپا می شود اردوها تا آغاز مسابقات آسیا، خاورمیانه استانبول ادامه می باید، مسابقات آسیا، خاورمیانه ۲۰ شهریور ماه در ترکیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیم بولینگ ناشنوایان و پیوند اعضا در پاییز سال جاری مسابقات ارمنستان را در پیش دارند و آماده ی حضور به قدرت مسئولین رقابتها می شوند البته تاکنون از سوی مسئولان برگزاری مسابقات مشخص نشده است که رقابتها در بخش ناشنوایان و یا ورزشکاران پیوند اعضا برگزار می شود به هر حال انجمن بولینگ ناشنوایان پیوند اعضا به محض اعلام مسئولان مسابقات ارمنستان تیم ملی بولینگ را آماده و عازم این رقابت ها می کند.

قربانی افزود: تیم ملی بولینگ ناشنوایان مسابقات جهانی آرژانتین ۲۰۱۵را در پیش دارند مسابقات جهانی آرژانتین برای ورزشکاران ناشنوا بسیار با اهمیت است انجمن نیز با برنامه ریزی های مناسب و برپایی اردوهای منظم و بازی های تدارکاتی درصد ارتفاع سطح آمادگی ورزشکاران ناشنوا در مسابقات جهانی آرژانتین است.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار