|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۲۷

پس از کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی کشتی فرنگی

دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: برای حضور در مسابقات جام جهانی تهران آمادگی چندانی نداشتم اما به نظر خودم کشتی های بدی نگرفتم.

حمید سوریان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانضمن بیان این مطلب افزود: پس از المپیک به طور رسمی مسابقات جام جهانی اولین میدان رسمی بود که در آن به میدان رفتم، ضمن آنکه تغییر قوانین و اوزان کشتی نیز در این مدت اتفاق افتاده بود.

دارنده ۵ مدال طلای جهان تصریح کرد: در هر صورت با توجه به شرایط موجود در کشتی و به خاطر دل مردم خود را آماده حضور در مسابقات جام جهانی کردم که خوشبختانه در پایان نتیجه قابل قبولی نیز رقم خورد.

وی در خصوص کشتی در دیدار نهایی مقابل حریف روس خود نیز اظهار داشت: به هر حال مینگیان سمینوف روس از کشتی گیران خوب جهان است در تایم نخست که چند پوئن را از دست دادم تقریباً خودم هم نا امید شده بودم اما وقتی تشویق های مردم را دیدم انرژی مضاعف گرفتم و به لطف خدا نتیجه را ۶ بر ۵ به سود خودم به پایان رساندم.

سوریان خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل روسیه و قهرمانی در مسابقات جام جهانی بسیار دلچسب بود چرا که اول دل هموطنان عزیزم شاد شد و دوم این که شکست سال گذشته و نایب قهرمانی در این رقابتها جبران شد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در سی و دومین دوره مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با شکست ۶ بر ۲ مقابل روسیه برای چهارمین بار به مقام قهرمانی رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار