|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۲۹

نخستین سفر کاری مسئولان جدید کمیته ملی المپیک

خبرگزاری تسنیم: رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران با حضور در بوداپست مجارستان با رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیومرثهاشمی و شاهرخ شهنازی، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران روز گذشته با حضور در بوداپست مجارستان ضمن بازدید از مقر فدراسیون بین المللی وزنه برداری، دیدارهایی را با دکتر تاماش آیان، رئیس این فدراسیون و برخی همکاران و دست اندرکاران آن مجموعه داشتند.

این سفر که نخستین سفر بین المللی گروه کاری جدید در کمیته المپیک ایران محسوب می شود، در راستای توسعه روابط ورزشی ایران با فدراسیون های بین المللی و تاثیرگذار انجام شد.

در این دیدارها، دوطرف پیرامون توسعه بیشتر و نزدیک تر همکاری ها، اجرای سیاست های نزدیک و یکسان در زمینه مبارزه با دوپینگ، تقویت فدراسیون ملی وزنه برداری، تقویت دانش مربیان و نیز برگزاری سمینارها و سمپوزیوم های آموزشی بحثو گفت وگو کردند.

در یکی از مهمترین بخش های این گفت وگوها، رئیس کمیته المپیک کشورمان درخواست برگزاری یک دوره رقابت مهم بین المللی را به دکتر تاماش آیان اعلام کرد که ضمن استقبال از سوی IWF، قرار شد در این رابطه بحثهای مفصل تری صورت گیرد.

برگزاری نشست های کارشناسی با مدیران داخلی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در رابطه با برگزاری دوره های تخصصی ضددوپینگ و برگزاری دوره های دانش افزایی مربیان از دیگر بخش های سفر مدیران کمیته المپیک ایران به مجارستان بود.

همچنین نمایندگان کشورمان در سفر خود به بوداپست مجارستان با مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان، مسئولان آکادمی ملی المپیک مجارستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور دیدار و گفت وگو کردند که شرح آن در گزارش هایی جداگانه خواهد آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار