|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۴۶

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم های ملی ووشو گفت: تیم روسیه اواخر خرداد به تهران می آید و بعد از آن نیز میزبان تیم های ملی ووشو چین و مصر خواهیم بود.

حسین اوجاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته تیم خوب و قدرتمند روسیه اواخر خرداد به تهران می آید و بعد از این تیم نیز به ترتیب میزبان چینی ها و مصری ها خواهیم بود. این برنامه ها می تواند تیم ملی را برای حضور در رقابت های آسیایی آماده کند تا به امید خدا در اینچئون حضوری قدرتمند داشته باشیم.

وی ادامه داد: در کنار چین و روسیه باید روی تیم مصر نیز حساب باز کنیم و از حضور این تیم در تهران بهترین استفاده را ببریم. مصری ها در برخی رقابت ها حتی توانستند ملی پوشان ما را از پیش رو بردارند و در تیم شان از سانداکاران عنوان داری بهره می برند. به هر حال امیدوارم بهترین استفاده را از این فرصت ببریم و به خوبی بتوانیم بر روی نقاط ضعف و قدرت مان را تقویت کنیم.

مدیر تیم های ملی ووشو در مورد برگزاری سومین دوره رقابت های انتخابی ساندا عنوان کرد: تقریبا ۸ مبارزه را در این دور از رقابت های انتخابی برگزار می کنیم و نفرات در اوزان مختلف انگیزه بسیار بالایی هم برای حضور در این مسابقات دارند. البته در اواخر این دوره از اردوها نیز دور چهارم رقابت های انتخابی را برگزار می کنیم. وضعیت بدنی نفرات خوب است و از لحاظ فنی هم هر روز شاهد پیشرفت در عملکرد آنها هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار