|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۶۳

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ تقصیرها برای مصدومیت هافبک اسپانیایی تیمش و محروم شدن وی از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به گردن گرفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دو روز پس از اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ در خصوص میزان مصدومیت تیاگو آلکانتارا و انتشار این خبر که این هافبک اسپانیایی فرصت حضور در جام جهانی را از دست می دهد، پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی ها پزشک این تیم را تبرئه کرد و خود مسئولیت اتفاقی که برای هموطن وی رخ داده است را بر عهده گرفت.

گواردیولا که تیمش امشب در فینال جام حذفی آلمان به مصاف بورسیا دورتموند می رود، با اعتراف به این موضوع که او تیاگو را وادار کرده برای تسریع دوره ریکاوری خود به اسپانیا برود، اظهار داشت: من مقصر اتفاقی که برای تیاگو رخ داده هستم، نه پزشک تیم.

طبق گزارش های منتشره در نشریه بیلد آلمان هانس ویلهلم مولر ولفارت، پزشک تیم بایرن مونیخ به گواردیولا در خصوص فرستادن آلکانتارا به اسپانیا برای سرعت بخشیدن به ریکاوری او هشدار داد بود اما سرمربی پیشین بارسلونا توجهی به این هشدار نکرده است و در واقع باعثتشدید مصدومیت هموطنش شده است، مصدومیتی که او را مجبور می کند زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

گواردیولا افزود: ما می دانستیم که از لحاظ زمانی در مضیقه هستیم. تیاگو سخت جنگید و به شدت تمرین می کرد.

مصدومیت تیاگو آلکانتارا که جزو ۳۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بود، کار ویسنته دل بوسکه، سرمربی ماتادورها را برای انتخاب فهرست نهایی ۲۳ نفره خود راحت تر کرد و حالا او تنها شش بازیکن دیگر را باید از فهرست اولیه خود کنار بگذارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار