|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۶۶

امیدوارم از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال راه آهن ابراز امیدواری کرد او و دیگر بازیکنان این تیم از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

فرزاد آشوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص وضعیت فعلی راه آهن گفت: واقعاً تحمل این شرایط سخت شده است. همه بازیکنان بلاتکلیف هستند و ما نمی دانیم در باشگاه با چه کسی حرف بزنیم. در حال حاضر تمامی بازیکنان منتظر هستند تا باشگاه از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند. امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق بیافتد تا ما هم بدانیم با چه کسی باید صحبت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما خبر جدیدی در مورد وضعیت باشگاه نشنیده ایم. آخرین خبرمان این است که مسئولان در تلاش هستند تا امتیاز راه آهن را بفروشند و دیگر چیز جدیدی نشنیده ایم. تا به امروز بازیکنان راه آهن فقط ۳۰ درصد از رقم قراردادهای خود را دریافت کرده اند و امیدوارند هر چه زودتر تکلیف باشگاه روشن شود تا مطالبات شان را دریافت کنند.

آشوبی در پاسخ به این سؤال که «نباید مطالبات خود را از بابک زنجانی، مالک باشگاه راه‎آهن دریافت کنید؟»، گفت: ما با باشگاه راه آهن قرارداد امضا کردیم و آن زمان هم زنجانی مالک باشگاه بود. در واقع او الان هم مالک راه آهن است ولی نمی دانیم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. شاید مقرر شود که مالکان جدید طلب ها را بدهند. به هر حال ما منتظر هستیم و کار خاصی نمی توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار