|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۷۴

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه بوردو اعتراف کردند به جذب کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه برای هدایت تیم شان در فصل آینده تمایل دارند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، شایعاتی که از چندی پیش درباره بازگشت زین الدین زیدان به فرانسه و آغاز به کار وی در تیم بوردو به عنوان سرمربی مطرح شده بود به حقیقت نزدیک تر شد، چرا که مسئولان این باشگاه از تمایل خود برای جذب اسطوره تیم فوتبال رئال مادرید خبر دادند.

نیکلا دوتاورنو، سهامدار اصلی و مالک باشگاه بوردو اعتراف کرد که این باشگاه با زین الدین زیدان، مربی حال حاضر تیم فوتبال رئال مادرید تماس گرفته است تا مذاکره با او جهت قبول هدایت این تیم در فصل آینده را آغاز کند.

وی در گفت وگو با نشریه اکیپ فرانسه اظهار داشت: یک تیم فوتبال چیست؟ یک تیم فوتبال مانند یک شرکت فیلمسازی است و اگر شما بهترین هنرپیشگان را برای ایفای نقش در نمایش های خود انتخاب کنید، این کار را به بهترین نحو انجام خواهید داد. زیدان برای هدایت بوردو گزینه ای فوق العاده است.

زیدان اخیراً گفت وقت آن رسیده است که شانس خود را برای ایفای نقش به عنوان یک سرمربی امتحان کند و اینکه به اندازه کافی به عنوان یک دستیار و کمک مربی تجربه و دانش کسب کرده است. به دنبال این اظهارنظر زیدان، شایعات مختلفی درباره تیم هایی که او امکان دارد در آنها مربیگری کند منتشر شد که در میان شان تیم های بوردو و موناکو به عنوان محتمل ترین گزینه ها معرفی شدند.

دوتاورنو افزود: عوامل فراوانی وجود دارد که می تواند روی تصمیم ما برای انتخاب سرمربی بعدی تأثیر بگذارد. ببینیم چه می شود. ما تمام گزینه ها را بررسی کرده ایم. اگر بگویم که به استخدام زیدان فکر نکرده ایم دروغ گفته ام.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار