|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۷۶

رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان درباره برنامه های تیم های ملی پایه توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرپرست کمیته جوانان درباره برنامه تیم ملی نوجوانان گفت: تیم ملی نوجوانان از سوم خرداد وارد اردو می شود و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کند. مهمترین برنامه ای که این تیم پیش روی خود دارد، تورنمنت بین المللی آذربایجان است که از ۷ تا ۱۶ خرداد در آذربایجان برگزار می شود. در این تورنمنت تیم هایی همچون ژاپن، ترکیه و بلغارستان حضور دارند.

وی در ادامه درباره برنامه تیم ملی جوانان گفت: اردوی تیم ملی جوانان از ۲۵ اردیبهشت ماه در آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است و ملی پوشان روز ۲۹ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد اوکراین ترک خواهند کرد و پس از اردوی کوتاه مدت و برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی جوانان اوکراین، به امارات سفر می کنند تا دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۱۹ سال امارات نیز برگزار کنند. تیم ملی جوانان ایران پس از برگزاری ۴ دیدار تدارکاتی، ۷ خرداد ماه وارد تهران می شوند.
سرپرست کمیته جوانان در ادامه در خصوص تیم ملی امید گفت: اردوی این تیم امروز به پایان می رسد و بازیکنان تمرینات خود را طبق برنامه دنبال می کنند. از فدراسیون فوتبال اردن دعوت نامه ای مبنی بر انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی امید اردن داشته و در جلسه کمیته فنی که این هفته برگزار خواهیم کرد درخصوص آن بحثو تبادل نظر می شود تا وضعیت این تیم برای حضور در ادن مشخص شود.

دانشجو در پایان گفت: تیم های ملی زیر ۱۵ و زیر ۱۴ سال به دلیل امتحانات مدارس در حال حاضر اردویی نداریم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار