|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۹۶

خبرگزاری تسنیم: سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به تشریح آخرین برنامه آماده سازی تیم های نوجوانان، جوانان و امید فوتبال کشورمان پرداخت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رسول دانشجو درباره برنامه های تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: تیم نوجوانان از سوم خرداد وارد اردو می شود و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهد کرد. مهمترین برنامه ای که این تیم پیش روی خود دارد، تورنمنت بین المللی آذربایجان است که از ۷ تا ۱۶ خرداد در آذربایجان برگزار می شود. در این تورنمنت تیم هایی چون ژاپن، ترکیه و بلغارستان حضور دارند.

وی همچنین با اشاره به برنامه های تیم فوتبال جوانان ایران خاطر نشان کرد: اردوی تیم جوانان از ۲۵ اردیبهشت ماه در آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است و شاگردان دوستی مهر روز ۲۹ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد اوکراین ترک خواهند کرد و پس از اردویی کوتاه مدت و برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم جوانان اوکراین، به امارات سفر می کنند تا دو بازی دوستانه با تیم زیر ۱۹ سال این کشور برگزار کنند. تیم جوانان ایران پس از برگزاری چهار دیدار تدارکاتی، ۷ خردادماه وارد تهران می شود.

سرپرست کمیته جوانان در خصوص برنامه های آماده سازی تیم امید نیز گفت: بازیکنان تیم امید تمرینات خود را طبق برنامه دنبال می کنند و اردوی این تیم نیز امروز به پایان می رسد. از فدراسیون فوتبال اردن دعوت نامه ای مبنی بر انجام دو بازی دوستانه با تیم امید این کشور داشته ایم. در جلسه کمیته فنی که این هفته برگزار خواهیم کرد در خصوص پیشنهاد اردنی ها بحثو تبادل نظر می شود تا وضعیت تیم امید برای حضور در اردن مشخص شود.

دانشجو در پایان تصریح کرد: تیم های زیر ۱۵ و زیر ۱۴ سال کشورمان به دلیل امتحانات مدارس در حال حاضر اردویی ندارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار