|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۱۷

با نظر اعضای هیات مدیره آبی پوشان پایتخت

با حضور امیر رضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و اموز استانهای وزارت ورزش و جوانان و با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بهرام افشارزاده به عنوان مدیر عامل آبی پوشان پایتخت انتخاب شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از نشست امروز هیات مدیره این باشگاه با حضور امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزارت ورزش برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس انتخاب شد و از این پس بهرام افشارزاده مدیریت آبی پوشان پایتخت را بر عهده خواهد داشت.

نخستین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال از ساعت ۱۱:۳۰ امروز(شنبه) در وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و ۱۰ عضو جدید پس از بحثهایی و تبادل نظر، مدیرعامل جدید را انتخاب کردند.

افشارزاده با ۹ رای سکان هدایت استقلال را در دست گرفت.

*رئیس و نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند

با رای اعضای مجمع هیات مدیره باشگاه استقلال کامران صاحب پناه بعنوان رئیس هیات مدیره و رضا صادق پور به عنوان نایب رییس ابی پوشان پایتحت انتخاب شدند.
در نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، کامران صاحب پناه با ۵ رای در مقابل ۴ رای مقداد نجف نژاد، به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.

این نشست صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور امیر رضا خادم، نماینده بازرسی کل کشور و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد.
*افجه ای سخنگوی باشگاه استقلال شد

با رای اکثریت اعضای هیات مدیره استقلال، " سید سعید رضا افجه ای " به عنوان سخنگوی این باشگاه انتخاب شد.

به دنبال انصراف منصور پور حیدری از این سمت سید سعید رضا افجه ای به عنوان سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال انتخاب شد.

این انتخاب با حضور امیر رضا خادم و نماینده بازرسی با رای اکثریت اعضاء صورت گرفت.
*خبرنگاران معترض جلسه را ترک کردند
نخستین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال صبح امروز در وزارت ورزش در حالی برگزار شد که خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش این جلسه در وزارتخانه حاضر شده بودند اما به نشانه اعتراض به نحوه اطلاع رسانی مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اعضای هیأت مدیره مصاحبه نکردند.

خبرنگار شبکه خبر به مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان معترض شد که چرا خبرهای درون جلسه زودتر به یکی از رسانه ها داده می شود در حالی که خبرنگاران پشت در ایستاده اند تا این اخبار را منعکس کنند، ناظمی در واکنش به او گفت: ما اخباری را به کسی نداده ایم و آنها خودشان این اخبار را منتشر کرده اند.

منصور پورحیدری در واکنش به اینکه خبر زودتر از موعد مقرر منتشر شده مدعی شد که عکاسان حاضر در جلسه این خبر را منتشر کردند. عکاسان حاضر در جلسه نسبت به اظهارات پورحیدری واکنش منفی نشان داده و با شبکه های تلویزیونی مصاحبه کردند.

بهرام افشارزاده و کامران صاحب پناه زمانی که این جو را دیدند سالن را ترک کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار