|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۴۷

خبرگزاری تسنیم: دومین مرحله مسابقات تیم ملی ووشو در ۲ بخش ساندای بانوان و آقایان برگزار شد که در پایان ۴ نفر از اردو کنار رفتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امروز(شنبه) و در آغاز مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو، سانداکاران در ۲ بخش بانوان و آقایان به رقابت پرداختند که در نهایت ۴ نفر شانس ادامه حضور در اردوهای آماده سازی را از دست دادند.

پایان کار عزتی و کیانی

در رقابت های انتخابی بانوان که از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد، ابتدا سانداکاران وزن منهای ۵۲ کیلوگرم به مبارزه پرداختند که الهه و سهیلا منصوریان برابر سوده عزتی و سامره کیانی به برتری دست یافتند. با این اوصاف خواهران منصوریان در اردو ماندگار شده و عزتی و کیانی شانس حضور در بازی های آسیایی را از دست دادند.

آزادپور برنده پیکار قهرمانان جهان

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و در مبارزه ای حساس، خدیجه آزادپور و مریم هاشمی قهرمانان جهان به مصاف هم رفتند. این مبارزه در حالی برگزار شد که در اردوی قبلی آزادپور مبارزه نخست خود را به شهربانو منصوریان واگذار کرد و در طرف مقابل هاشمی برابر صدیقه دریایی به پیروزی دست یافته بود. در نهایت آزادپور تنها بانوی طلایی ایران در بازی های آسیایی در پایان رقابتی نزدیک از سد هاشمی قهرمان جهان گذشت.

معادله پیچیده در منهای ۵۶ کیلوگرم آقایان

در رقابت های ساندای مردان که از ساعت ۱۱ آغاز شد، ابتدا نفرات وزن منهای ۵۶ کیلوگرم مبارزه کردند که در این وزن مرتضی خدابنده لو در دو راند متوالی از سد افشین سلیمی عبور کرد و در ادامه اکبر محمدزاده در دو راند پیاپی بر علی بختیاری چیره شد. در پایان این رقابت انتخابی در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم، هر ۴ سانداکار صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.

وداع بختیاری و شیبک

در مبارزات وزن منهای ۶۰ کیلوگرم علی یوسفی در دو راند بر سعید شیبک غلبه کرد و جعفر شیرزاد نیز برابر علیرضا بختیاری پیروز میدان لقب گرفت. در این وزن شیبک و بختیاری با قبول دومین شکست متوالی خود از اردوی تیم ملی وداع کردند.

مبارزه ای منطقی از قهرمان جهان

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم محسن محمدسیفی قهرمان جهان و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگژو که نخستین رقابت انتخابی خود را پشت سر می گذاشت برابر جواد قزل سفلو سانداکار جوان کشورمان با ارائه مبارزه ای منطقی در ۲ راند متوالی صاحب برتری شد. در این وزن که ۳ نفر حضور دارند، حسن کرمی فر امروز استراحت داشت.

ماندگاری نفرات وزن منهای ۷۰ در اردو

داستان سانداکاران وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نیز همچون وزن ۵۶ کیلوگرم شد و هر چهار نفر حاضر در آن صاحب یک پیروزی و یک شکست شده تا در اردو باقی بمانند. در این وزن ابتدا علیرضا صحرانشین برابر مجتبی حسین زاده به پیروزی رسید تا شسکست مرحله نخست انتخابی خود را جبران کند. در ادامه میلاد قزل سفلو در دو راند مغلوب مسعود فاضلی شد.

دومین پیروزی برای لادور

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم فقط یک مبارزه برگزار شد که حمیدرضا لادور در پایان ۳ راند رقابت سخت و نفس گیر موفق شد از سد مرتضی نوروزی عبور کرده و ۲ برده شود. وی در روز نخست انتخابی ها نیز مقابل جواد آقایی به پیروزی رسیده بود. آقایی به دلیل مصدومیت از اردوهای تیم مل کنار رفته است و امیرفضلی دیگر سانداکار این وزن امروز استراحت داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار