|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۵۰

خبرگزاری تسنیم: شانس مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال موناکو برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل افزایش پیدا کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رادامل فالکائو، مهاجم تیم فوتبال موناکو به تمرینات این تیم بازگشت و برای اولین بار از زمان مصدمیت خود در ماه ژانویه پا به توپ شد. فالکائو ۲۸ ساله که گفته می شد پارگی رباط صلیبی اش در یکی از بازی های موناکو در جام حذفی فرانسه او را از حضور در اردوی جام جهانی ۲۰۱۴ محروم می کند در فهرست اولیه ۳۰ نفره خوسه پکرمن، سرمربی تیم ملی کلمبیا قرار گرفته و امیدوار است در ۲۶ روز باقیمانده تا آغاز جام جهانی آمادگی خود را افزایش بدهد.

امشب(شنبه) موناکو آخرین بازی این فصل خود در لوشامپیونه را در خانه برابر بوردو انجام می دهد و فالکائو توانست در تمرینات پیش از این بازی حضور پیدا کند تا شانس خود را برای قرار گرفتن در فهرست ۲۳ نفره کلمبیا افزایش دهد.

فالکائو در این خصوص به نشریه مارکای اسپانیا گفت: حضور در جام جهانی برزیل با آمادگی جسمانی صددرصدی یک کار غیرممکن است، چون من این فصل زمان کمی برای بازی کردن داشته ام. در مجموع باید بگویم اگر وضعیت خوبی داشته باشم به جام جهانی خواهم رفت. اگر ببینم که از آمادگی ام مطمئن نیستم و چیزی برای ارائه به تیم ندارم، منطقی عمل خواهم کرد و از تیم کنار می کشم.

وی ادامه داد: من هر هفته بهتر و آماده تر می شوم. روند درمان زانوی من پیشرفت خوبی داشته است و از این بابت بسیار خوشحالم. می توانم بگویم که زانویم مشکلی ندارد. من هر روز تمرینات ساده ای انجام می دهم و رفته رفته به حرکات پا به توپ عادت خواهم کرد.

تیم ملی کلمبیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ در گروه C این رقابت ها با تیم های یونان، ساحل عاج و ژاپن رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار