|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۷۷

اردویی به خوبی و سختی آفریقای جنوبی و اتریش ندیده بودم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد پوشیدن پیراهن این تیم لیاقت و شایستگی می خواهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، محمدرضا خلعتبری در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی و اتریش به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در چند سالی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم اردویی به خوبی و سختی آفریقای جنوبی و اتریش ندیدم. فدراسیون فوتبال یکی از بهترین اردوهای تیم ملی را برگزار کرده تا بازیکنان به شرایط خوبی برسند.

وی در ادامه افزود: در آفریقا بیشتر روی کارهای بدنسازی تمرکز داشتیم و تمریناتی که در این اردو با حضور مربی بدنساز برزیلی انجام شد، به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک کرد. در اردوی اتریش نیز باید بگویم تمرینات سخت و خوبی را برگزار کرده ایم و بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدارهای دوستانه این تیم در اتریش گفت: بازی های دوستانه هم سختی خودش را دارد. تیم ها در بازی های دوستانه هم سعی می کنند پیروز باشند و بهترین نتیجه را بگیرند. قطعاً هر آنچه در توان داریم به کار خواهیم گرفت تا بهترین عملکرد را در این دیدارها از خود به جای بگذاریم.

خلعتبری با بیان اینکه پیراهن تیم ملی مقدس بوده و باید قدر آن را دانست، گفت: پوشیدن این پیراهن لیاقت و شایستگی می خواهد. امیدواریم با پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی نتایج مثبت و ارزنده ای را کسب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار