|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۹۶

با برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک؛

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان کاراته در شرایطی از فردا(یکشنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود که با برگزاری پیکارهای انتخابی در برخی اوزان تعداد حاضرین در اردو از ۲۰ نفر به ۱۵ نفر کاهش خواهد یافت.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در دومین مرحله از پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته و در وزن منهای ۵۵ کیلو گرم سه مدعی این وزن یعنی مجید حسن نیا، وحید حسنی پور و مهدی حاتمیان به مصاف هم خواهند رفت تا پس از برگزاری مسابقات دوره ای، یک نفر به حضورش در اردوهای آمادگی تداوم بخشد.

در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم بدلیل حضور دو کاراته کا(هامون درفشی پور و امیر مهدی زاده) مسابقه ای برگزار نمی شود.

در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم سعید احمدی و مهرداد پورشیب به مصاف هم می روند تا فرد برنده به همراه حسین سمندر که در انتخابی قبلی نفر اول این وزن شد، اردونشین این وزن باشد.

در وزن منهای ۷۵ کیلو گرم که ابراهیم حسن بیگی، سعید حسنی پور و بهمن عسگری حضور دارند، کادر فنی به این نتیجه رسیده که در شرایطی فعلی مسابقه انتخابی بین این ۳ نفر برگزار نشود، اما در وزن منهای ۸۴ کیلو گرم از بین مهدی سلطانی و یونس نوروزی یک نفر را در اردو نگه دارد. باید دید کدام کاراته کا با برتری در پیکار انتخابی فردا در اردو خواهد ماند و کدام از جمع اردونشین ها خارج خواهد شد. در این وزن علی فداکار نفر اول انتخابی قبلی و ذبیح اله پورشیب که در انتخابی دانشجویان به شدت از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد، در اردو حضور دارند.

در وزن به اضافه ۸۴ کیلو گرم و در غیاب سجاد گنج زاده که کمی از آسیب دیدگی ناحیه زانو رنج می برد، سامان حیدری، هادی عرب، پیمان سلطانیان و ایمان سنچولی بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا یک نفر از جمع اردونشین ها خداحافظی کند.

براساس این گزارش، پس از رقابتهای انتخابی، کاراته کاهای اردونشین تیم ملی تا پایان هفته به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی ادامه خواهند داد.

تیم ملی کاراته خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در برمن آلمان آماده می سازد. بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ هفته اول مهر ماه و پیکارهای جهانی اواسط آبان ماه برگزار می شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار