|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۰۰

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان حضور در جام جهانی را آرزوی هر بازیکنی دانست و ابراز امیدواری کرد تیم ملی را در این مسابقات همراهی کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حسین ماهینی در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش به سایت فدراسیون فوتبال گفت: شرایط اردو مطلوب است و امکانات، اسکان و تمامی چیزهایی که مربوط به تیم ملی است در بهترین نحو ممکن در اختیارمان قرار گرفته است. تمریناتی که در این اردو زیر نظر کادر فنی برگزار می کنیم فشرده و سخت است. درگذشته نه در تمرینات باشگاهی و حتی نه در تمرینات تیم ملی، چنین تمریناتی را ندیده بودم و معتقدم این اردو در سطح بالایی در حال برگزاری است.

وی در خصوص برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی گفت: بدون شک دیدارهای دوستانه کمک بسزایی به رشد و ارزیابی بازیکنان تیم ملی می کند و کادر فنی با محک خوردن ملی پوشان پی به نقاط ضعف و قوت تیم می برد.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان حضور در جام جهانی را آرزوی هر بازیکنی دانست و گفت: هر بازیکنی آرزو دار که در این فستیوال بزرگ جهان شرکت کند. ما هم از این قاعده مستثنی نبوده و امیدواریم که در مسابقات جام جهانی حضور داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار