|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۲۳

قدوسی مشاور رحیمی شد

خبرگزاری تسنیم: طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مدیر روابط عمومی این باشگاه منصوب شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مجتبی جانعلی از سوی علیرضا رحیمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

در حکم علیرضا رحیمی آمده است: با عنایت به سوابق ورزشی و شایستگی که در شما سراغ داریم و با توجه به اشراف جنابعالی در امور فرهنگی و تعاملی که با ارباب رسانه دارید به موجب این ابلاغ به سمت مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی و به کارگیری حداکثر توان و همکاری با مجموعه تحت پوشش در انجام وظایف محوله و سازنده، موفق و مؤید باشید.

همچنین با حکم علیرضا رحیمی، حسین قدوسی، مدیر پیشین روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به سمت مشاور مطبوعاتی و رسانه ای مدیرعامل باشگاه منصوب شد.

در حکم علیرضا رحیمی آمده است: با عنایت به سوابق تجربی و نگاه کارشناسانه جنابعالی بر امور رسانه ای باشگاه به موجب این ابلاغ، به سمت مشاور مطبوعاتی و رسانه ای اینجانب منصوب می شوید.

امید است با مساعدت و یاری خداوند متعال اطلاعات و اشراف جنابعالی بر امور فرهنگی و خبری باشگاه و تعامل سازنده ای که در پیش خواهد بود، مفید و موثر واقع گردد.

حسین قدوسی پیش از حضور در باشگاه پرسپولیس به مدت پنج سال مدیر روابط عمومی باشگاه راه آهن بوده و سه سال نیز با عنوان سردبیر سایت خبری باشگاه پرسپولیس با این باشگاه همکاری کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار