|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۲۷

باشگاه راه آهن حتی هزینه جراحی ام را نداد

خبرگزاری تسنیم: هافبک فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن تأکید کرد هنوز با باشگاه پدیده مشهد به توافق نرسیده است.

میلاد نوری در گفت وگو باخبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به اظهارات علیرضا مرزبان که گفته بود با او به توافق رسیده اند، گفت: باشگاه پدیده با من صحبت کرده ولی قراردادی امضا نشده و هنوز تصمیمی نگرفته ام. چند باشگاه لیگ برتری با من صحبت کرده اند ولی فعلاً چیزی مشخص نیست. خوشبختانه از لحاظ مصدومیت هم هیچ مشکلی ندارم و برای فصل آینده آماده بازی کردن خواهم بود.

وی در ادامه در خصوص مشکلات مالی باشگاه راه آهن افزود: ما فقط در ابتدای فصل پول گرفتیم و اکثر بازیکنان ۷۰ درصد از مبالغ قرارداد خود را طلبکار هستند. باشگاه حتی هزینه عمل جراحی مرا نداد. شاید باور نکنید اما یکی از بازیکنان تیم ماشین خود را فروخت تا پایش را جراحی کند. این برای باشگاه راه آهن به هیچ عنوان خوب نیست و امیدوارم فدارسیون فوتبال به مشکلاتی که برای بازیکنان این تیم پیش آمده رسیدگی کند.

نوری در مورد اظهارنظر بعضی از بازیکنان راه آهن که معتقدند اگر این باشگاه طلب بازیکنان را نداد نباید در لیگ برتر شرکت کند، گفت: نظر من نیز همین است. بالاخره بچه های ما باید حق خود را بگیرند. الان هم می گویند فوتبالیست ها پول های آنچنانی می گیرند ولی باور کنید که ما فقط ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان را دریافت کرده ایم. اگر طلب بازیکنان پرداخت نشد کمیته انضباطی نباید اجازه بدهد تا راه آهن در لیگ برتر شرکت کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار