|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۴۷

تیم ملی کاراته مردان و زنان ناشنوا پیوند اعضا آماده ی مسابقات بین المللی آلمان در شهریور ماه سال جاری می شوند.

مسعود سیدی رییس انجمن کاراته ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: تیم ملی کاراته مردان و زنان ناشنوا و پیوند اعضا جهت حضور پر قدرت در مسابقات بین المللی آلمان نخستین اردوی آمادگی را از پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه بر پا کرده است.

وی ادامه داد: انجمن کاراته ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا قصد دارد علاوه بر مسابقات بین المللی آلمان، رقابت برون مرزی دیگری را نیز برای کاراته بازان برگزار کند از این رودر حال مذاکره با مسوولان ورزشی ترکیه هستیم در صورت توافق طرفین مسابقه ی دیگری را برگزاری کنیم.

سیدی تصریح کرد: انجمن برای برگزاری مسابقه ی برون مرزی طبق نظرات مربیان تیم ملی کاراته ناشنوایان، پیوند اعضا عمل می کند در صورتی که مسوولان تیم ملی با مذاکره ترکیه نظر مثبت نداشته باشند مذاکره را منتفی و بر اساس نظر پیشنهادی مسوولان تیم ملی با سایر کشورها مذاکره می کنیم.

رییس انجمن افزود: انجمن علاوه بر برگزاری مسابقات برون مرزی برنامه ای را مبنی بر بر پایی اردوی تدارکاتی برون مرزی طراحی کرده است. درصدد هستیم تا اردویی برون مرزی نیز برپا کنیم زمان و مکان دقیق اردوی تدارکاتی مشخص نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار