|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۴۸

نمی توان در یک سال کل بدهی های باشگاه استقلال را پرداخت کرد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد هنوز مشخص نیست که در کدام جلسه هیئت مدیره این باشگاه به وضعیت فنی تیم و قلعه نویی رسیدگی می شود.

سیدسعید سیف افجه ای در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره نخستین جلسه رسمی هیئت مدیره استقلال که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا باید از آقای گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاون ایشان، امیررضا خادم که قهرمان ملی است، تشکر کنم که حسن ظن داشتند و عزم شان را جزم کرده بودند تا مشکلات استقلال را برطرف کنند.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و آقای خادم پیش از مشخص شدن شرح وظایف اعضای هیئت مدیره به دنبال حل مسائلی چون تسویه حساب با بازیکنان بودند و به کمک رضا نثاری مانع پلمپ شدن دفتر باشگاه استقلال شدند. این عزیران با حمایت هایی که داشتند جلوی بسته شدن حساب های باشگاه استقلال را گرفتند.

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به اهداف هیئت مدیره این باشگاه برای فصل آینده تصریح کرد: نخستین بحثهیئت مدیره در مورد اسپانسر باشگاه بود. همانطور که آقای خادم پیش از این اعلام کرده بود، قرار بر این شد که گروهی اسپانسری باشگاه استقلال را برای یک فصل برعهده بگیرد اما در جلسه امروز(شنبه) به این نتیجه رسیدیم که شرکت توسعه صنایع نوین که در کار پل سازی است، اسپانسر استقلال باشد و سایر افراد اقتصادی نیز گوشه ای از کار باشگاه را در دست بگیرند.

افجه ای با بیان اینکه اسپانسر باشگاه استقلال برای فصل آینده ۲۰ میلیارد تومان در اختیار این باشگاه قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: ممکن است با بستن قراردادها و احتمالاً گرفتن حق پخش تلویزیونی بودجه باشگاه افزایش یابد. با تدابیری که اتخاذ خواهیم کرد، بخشی از مشکلات استقلال مانند مالیات، بدهی های هتل ها و… حل می شود تا استقلال برای فصل آینده مشکلات اینچنینی نداشته باشد. ضمن اینکه بدهی استقلال ۴۰ میلیارد تومان است و قرار نیست که در یک سال این بدهی پرداخت شود، چون پرداخت بدهی های گذشته باشگاه نیاز به زمان دارد.

وی در خصوص تکلیف کادر فنی و بازیکنان استقلال گفت: هنوز مشخص نیست که در کدام جلسه هیئت مدیره به وضعیت فنی تیم و قلعه نویی رسیدگی می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار