|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۹۳

۹ بازیکن اصلی در مرحله بعدی اضافه می شوند؛

سازمان تیمهای ملی بسکتبال اسامی ۳۲ بازیکن را برای شرکت در اردوی اولیه تیم ملی بسکتبال به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اولین اردوی آمادگی تیمهای ملی بسکتبال الف و ب از روز شنبه سوم خرداد در سالن بسکتبال آزادی آغاز می شود. ۹ بازیکن اصلی و با تجربه تیم ملی به این اردو دعوت نشده اند تا بعد از اتمام سوپرلیگ فرصت استراحت بیشتری داشته باشند.

اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

آرمان زنگنه، سجاد مشایخی، فرید اصلانی و محمد اوجاقی از مهرام؛ محمد حسن زاده، محمد جمشیدی، میثم میرزایی، حامد حسین زاده و اشکان خلیل نژاد از دانشگاه آزاد؛ صالح فروتن، وحید دلیرزهان، رسول مظفری و حسین رحمتی از افرای تهران؛ سورن دیربوغوسیان و فربد فرمان از تهران؛ امیر صدیقی از نیروی زمینی؛ ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، عرفان نساج پور، محمدرضا خبازان و مسعود سلیمانی از پتروشیمی بندرامام؛ یونس لاله زاده از صنایع پتروشیمی؛ جواد داوری، مهدی شیرجنگ، محمد اکبری بیشه، محمد امجد، محمدرضا فلاحت و محمد ترابی از فولاد ماهان؛ روزبه ارغوان از ذوب آهن اصفهان؛ آرن داودی از همیاری زنجان؛ ساسون آبرامیان از شهرداری گرگان و رضا رنجبر از هفت الماس قزوین

بیشترین بازیکن از ماهان

گفتنی است نیمی از این لیست از تیمهای تهرانی به تیم ملی دعوت شده اند و مشخصا برخی تیمهای شهرستانی کمتر مورد توجه قرار گرفتند. تیم فولاد ماهان با ۶ بازیکن بیشترین سهم را در این لیست دارد. ذوب آهن تیم چهارم جدول تنها یک بازیکن دعوت شده به تیم ملی را دارد که در سالهای گذشته نیز به تیم ملی دعوت می شد و امسال نسبتا با افت روبرو بود در حالی که بازیکنانی مثل عباس محبت یا رضا لطفی پیشرفت بیشتر و بازیهای بهتری داشتند. تیم هفت الماس قزوین نیز بازیکنان جوان بیشتری داشت که امکان توجه به آنها نیز بود.

صمد نیکخواه بهرامی، سعید داورپناه، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، مهدی کامرانی، حامد آفاق، حامد سهراب نژاد و سامان ویسی در مرحله بعدی به تیم ملی دعوت می شوند.

حاتمی و کسایی پور مربیان تیم ب

اسامی کادرفنی تیمهای ملی الف و ب نیز از سوی سازمان لیگ اعلام شد. براین اساس مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی الف و مهران شاهین طبع و صفا علی کمالیان دستیاران وی خواهند بود. مهران حاتمی، محمد کسایی پور و محمد ایزدپناه نیز به عنوان مربیان تیم ملی ب معرفی شدند.

رامبد مشحون آنالیزور رسمی تیم ملی، مجید صادقی فیزیوتراپیست، مهدی حسن زاده بدنساز و داود ترکاشوند ماساژور تیمها خواهند بود.

تیم ملی ب در مسابقات ویلیام جونز شرکت می کند و ترکیبی از تیمهای الف و ب نیز به مسابقات کاپ آسیا اعزام می شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار