|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۱۲

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که امکانات هیات فوتبال استان فارس رو به پیشرفت بوده و این هیات باید در قسمت تیم های پایه و همچنین قوی تر کردن تیم های بزرگسالان گام بردارد.

به گزارشسایت رسمی فدراسیون،علی کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فارس گفت: خوشبختانه مجمع در کمال آرامش و با حضور کلیه اعضا برگزار شد. ۱۱ کاندیدا حضور داشتند که ۴ نفر از اعضا کناره گیری کرده و پس از کشیدن انتخابات به مرحله دوم، هنرپیشه با انتخاب اعضا، به عنوان رئیس هیات فوتبال استان فارس انتخاب شد.

وی در ادامه بیان کرد: نشستی را با استاندار فارس برگزار کردیم که در این جلسه در خصوص رشد و توسعه فوتبال در فارس و شهرستانهای اطراف، گام برداشتن برای پیشرفت و روند رو به رشد تیم های فجر شهید سپاسی، برق شیراز و فعال شدن تیم های پایه بحثو بررسی کردیم که با حمایت استانداری فارس مواجه شدیم و مقرر شد تا با حمایت استاندار فارس، بستر رشد و گسترش فوتبال در این استان فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: امکانات فوتبال این استان مطلوب بوده و قرار است تا استادیوم جدیدی که در دست ساخت است برای رقابتهای جام ملتهای آسیا به خوبی تجهیز شود و شاهد روند رو به رشد امکانات در شیراز باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار