|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۱۵

هفته پایانی لالیگا اسپانیا

خبرگزاری تسنیم: پرونده رقابت های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با قهرمانی تیم اتلتیکومادرید بسته شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا امشب(شنبه) با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه نیوکمپ پیگیری شد که در آن تیم فوتبال بارسلونا میزبان اتلتیکومادرید بود و در پایان با تساوی یک - یک و تقسیم امتیازات این بازی با میهمان مادریدی خود رضایت داد تا فرصت دفاع از عنوان قهرمانی اش را از دست داده و جام قهرمانی را به شاگردان دیه گو سیمئونه تقدیم کند.

در این بازی که از آن به عنوان فینال لالیگا یاد می شد و در دقایق ابتدایی آن اتلتیکو دو ستاره خود، دیه گو کاستا و آردا توران را به دلیل مصدومیت از دست داد، نخست این بارسلونا بود که در دقیقه ۳۳ توسط الکسیس سانچس به گل رسید اما دیه گو گودین، مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید در دقیقه ۴۹ کار را به تساوی کشاند.

با وجود فشار بارسلونا برای به ثمر رساندن پیروزی بازی با تساوی خاتمه پیدا کرد تا اتلتیکو فاصله سه امتیازی خود را با بارسلونا حفظ کند و قهرمان لالیگا شود.

به لطف این پیروزی اتلتیکومادرید برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ قهرمان لالیگا و در مجموع برای دهمین بار فاتح این رقابت ها شد. این در حالی است که روخی بلانکو شنبه هفته آینده نیز این فرصت را دارد تا با شکست رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل رویایی خود را تکمیل کند.

در آخرین بازی هفته آخر لالیگا امشب والنسیا میزبان سلتاویگو است.

در جدول رده بندی لالیگا اتلتیکومادرید با ۹۰ امتیاز قهرمان شد و تیم های بارسلونا و رئال مادرید هر دو با ۸۷ امتیاز و با توجه به نتایج بازی های رودررو به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار