|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۶۱

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی مقابل بوروسیا دورتموند فاتح رقابتهای جام حذفی باشگاه های آلمان شد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران،تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب دیدار فینال رقابتهای جام حذفی باشگاه های آلمان را در ورزشگاه المپیک برلین برگزار کردند.

که طی آن تیم بایرن مونیخ در وقت های اضافی با ۲ گل از سد رقیب سنتی خود گذشت و جام را بالای سر برد. آرین روبن(۱۰۷) و توماس مولر(۱۲۰) برای بایرن گلزنی کردند.

در جریان نیمه نخست این دیدار توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

در دقیقه ۵۵ بایرنی ها نخستین جرقه این نیمه را زدند که توپ توماس مولر را وایدن فلر دروازه بان دورتموند برگشت داد.

در دقیقه ۶۵ بازی بود که حادثه بحثبرانگیز این دیدار رقم خورد. ضربه سر مهاجم دورتموند در حالی که به طور کامل از خط دروازه بایرن عبور کرده بود از سوی آلابا برگشت داده شد اما در کمال ناباوری مه یر داور مسابقه و کمک وی رای به ادامه مسابقه دادند.

جدال بایرن و دورتموند در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یافت و کار به وقت های اضافی کشیده شد.

در دقیقه ۱۰۷ بازی بود که اشتباه وایدن فلر دروازه بان تیم دورتموند در شروع مجدد بازی باعثشد تا توپ ارسالی از راست با ضربه آرین روبن به تنها گل مسابقه تبدیل شود.

در دقیقه ۱۲۰ توماس مولر در یک ضد حمله از کمند مدافع مستقیم خود گریخت و بعد از دریبل وایدن فلر توپ را درون دروازه دورتموند جای داد تا کار حریف را تمام کند.

بدین ترتیب تیم بایرن مونیخ که قهرمانی زودهنگام خود در مسابقات این فصل بوندس لیگا را جشن گرفته بود دومین جام را هم مال خود کرد تا پپ گواردیولا سرمربی این تیم در نخستین سال حضورش در این تیم دو جام را برای هواداران بایرن به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار