|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۶۴

پیشکسوت جودو کشورمان گفت: محجوب در ایران رقیب ندارد و به همین دلیل ضعیف شده است.

فریدون محسنی پیشکسوت جودو کشورمان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: اساسی ترین مشکل جودو ما این است که به جای اینکه باغبان را دریابیم به دنبال میوه هستم زمانی که باغبان باشد میوه تولید می کند ولی وقتی می خواهید لی لی به لالای جودو کاران بگذارید معلوم است او هم برای شما کلاس می گذارد.

کارشناس جودو کشورمان اظهار داشت: فدراسیون باید مربیان خوب را شناسایی کند تا آن ها برایشان جودو کار درست کنند.

مربیانی که برای پول کار کنند به درد جود و نمی خورند و حتی نمی توان گفت همه مربیانی که در لیگ برتر کار می کنند خوب هستند مربیانی در کشور وجود دارند که پول ندارند ولی می توانند با تجربیاتشان به تیم ملی کمک کنند.

مربی درجه یک خوب در همین مملکت خودمان زیاد است مسئولان فدراسیون به جای اینکه به دنبال مربی خارجی باشند باید داخل کشور خودمان به دنبال مربی خوب بگردند.

دبیر هیئت جودو شهر ری در خصوص نتیجه نگرفتن محجوب اذعان داشت: جواد محجوب در ایران حریف تمرینی خوبی ندارد من با اطمینان می گویم که اگر محجوب حریف تمرینی خوبی داشته باشد می تواند یکی از بهترین های دنیا باشد و چون در ایران رقیب ندارد ضعیف شده و رغیب را هم مربی درست می کند و مربی با تجربه هم باید انگیزه داشته باشد.

پیشکسوت جودو کشورمان در خصوص آینده جودو در ایران افزود: اگر به همین روال پیش برود اوضاع بدتر از این می شود مثل فوتبال که الان تیم های عربی آرزوی بردن ما را دارند ولی اگر فوتبال به همین منوال پیش برود ما آرزوی بردن تیم های عربی را خواهیم داشت.

محسنی در پایان خاطر نشان کرد: ما در کشور پتانسیل های زیادی داریم علت عدم نتیجه گیری برنامه ریزی نامناسب است در کشتی و تکواندو وجود دارد و در جودو هم پتانسیل وجود دارد باید علاقه افراد را به جودو زیاد کنیم تا جوانان جذب جودو شوند.

مسئولان وزارت ورزش از لحاظ مالی بیشتر باید به جودو اهمیت بدهند تا مسئولان فدراسیون بتوانند بهتر برنامه ریزی کنند و حداقل دغدغه مالی نداشته باشند و تمرکزشان بیشتر روی پیشرفت جودو باشد چون جودو یک ورزش پر اهمیت و المپیکی است نباید آن را با ورزش های دیگر مقایسه کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار