|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۶۸

ولاسوف در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای المپیک لندن تأکید کرد در ایران رقیبی ندارد و در عین حال از کیم کره ای به عنوان بهترین رقیب خود یاد کرد.

رومن ولاسوف در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص جام جهانی کشتی فرنگی تهران اظهار داشت: مسابقات بسیار خوبی بود. ما برای آمادگی بیشتر و البته کسب عنوان قهرمانی به ایران آمده بودیم که متأسفانه نتوانستیم با بدشانسی این عنوان را بدست آوریم.

وی افزود: تیم ایران در رقابت تیمی بسیار خوب است و کشتی گیران خوبی دارد که کشتی گرفتن با آنها بسیار سخت است. البته ما هم با اینکه تیم بسیار خوبی را به تهران آورده بودیم اما چند کشتی گیر مطرح خود را به همراه نداشتیم.

دارنده مدال طلای المپیک لندن خاطرنشان کرد: میزبانی ایرانی ها خیلی خوب بود اما سالن مسابقات کوچک بود و باید سالن بزرگ تری را تدارک می دیدند. به هر شکل این قهرمانی را به تمام ایرانی ها تبریک می گویم.

ولاسوف عنوان کرد: رقیب خوب ایرانی در وزن من وجود ندارد و در کشتی برابر رقبای ایرانی مشکلی ندارم اما نمی توان کشتی گیران ایرانی را دست کم گرفت. بهترین رقیب من در دنیا کیم کره ای است که در مسابقات جهانی به او باختم. با این حال تمام تلاشم این است که در مسابقات جهانی این کشتی گیر را شکست دهم. البته کشتی گیران اروپایی نیز در این وزن حرف های زیادی برای گفتن دارند و نباید از کنار آنها به راحتی گذشت.

وی با تمجید از ایران گفت: ایران کشور خوبی است و ایرانی ها در مسابقات خود کم کاری نمی کنند. اگر باز هم مسابقاتی در ایران باشد، به این کشور خواهم آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار