|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۴۵

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید با ابراز خوشحالی از افتخارآفرینی شاگردان خود در خانه بارسلونا برای کسب جام قهرمانی لالیگا، این جام را به مسئولان و هواداران تیم تقدیم کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال تساوی تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا که منجر به قهرمانی قرمز و سفیدپوشان پایتخت اسپانیا شد، دیه گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو گفت: می خواهم این قهرمانی را به میگل آنخل خیل(مالک باشگاه اتلتیکومادرید) که به ما اعتماد کرد، انریکه سره سو(رئیس باشگاه) و لوئیس آراگونس(سرمربی پیشین و اسطوره فقید اتلتیکومادرید) که فکر می کنم در نیمه دوم داشت به ما برای دفاع مقابل حملات بارسلونا کمک می کرد، تقدیم کنم. همچنین می خواهم این قهرمان را به همه مردمی که به این گروه از بازیکنان اعتماد کردند و از ما خواستند یک کار بسیار بزرگ انجام دهند اهدا کنم.

وی در خصوص رموز موفقیت خود برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا گفت: این قهرمانی حاصل تلاش ما بود، حاصل تمریناتی که هرگز در آنها کم نگذاشتیم. ما همیشه تلاش کردیم به یک نفر وابسته نباشیم و من باور دارم که تیم همیشه این موضوع را درک کرد. امروز یکی از مهم ترین روزها در تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید بود. با عنوان قهرمانی از نیوکمپ خارج شدن افتخار بزرگی است و فقط باید از آن لذت برد.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در ادامه به جوی که رختکن تیم بین دو نیمه، زمانی که بارسلونا با یک گل پیش افتاده بود اشاره و عنوان کرد: رختکن تیم آرام بود. در این وضعیت آرامش بهترین چیزی است که شما می تواند به بازیکنان خود منتقل کنید. به نظر من بازیکنان ما در نیمه اول کار خود را خوب انجام می دادند. من به آنها توصیه کردم آرامش خود را حفظ کنند چون می دانستم اگر گل بزنیم کار ما به مراتب سخت تر می شود. همین اتفاق هم رخ داد و تیم با یک کار گروهی فوق العاده توانست نتیجه را حفظ کند. در این کار همه سهیم بودند از داوید ویا گرفته تا سوسا، رائول، آدریان و سایرین.

تساوی اتلتیکومادرید برابر بارسلونا در نیوکمپ دهمین قهرمانی روخی بلانکو در لالیگا را رقم زد و به انتظار ۱۸ ساله آن برای فتح لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا پایان داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار