|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۴۶

بازیکن تیم ملی والیبال برزیل:

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی والیبال برزیل گفت: تیم ملی ایران شاید در حمله، قدرت لهستان و ایتالیا را نداشته باشد اما در دفاع و پاس، خیلی خوب است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در حالی که فقط ۲۲ سال دارد اما خیلی ها او را مهم ترین مهره تیم ملی والیبال برزیل می دانند. ریکاردو لوکاره لی در دومین فصل حضورش در تیم ملی برزیل، کاملا آماده است تا تمام توانایی هایش را زیر نظر برناردو رزنده در لیگ جهانی ارائه کند. تیم ملی برزیل در لیگ جهانی ۲۰۱۴ با تیم های ایران، ایتالیا و لهستان همگروه است.

بازیکن تیم ملی والیبال برزیل گفت وگویی با سایت فدراسیون جهانی والیبال انجام داده که در زیر می خوانید:

* سخت ترین حریف برزیل در لیگ جهانی چه تیمی است؟
به نظر من همه تیم ها. لهستان تیم قدرتمندی است و ما این موضوع را به خوبی می دانیم. آنها قوی و بسیار ماهر هستند. حرکت دادن توپ مقابل لهستان بسیار سخت است. ایتالیا نیز یک رقیب سنتی با سرویس هایی سنگین است. تیم ملی ایران هم شاید در حمله، قدرت لهستان و ایتالیا را نداشته باشد اما در دفاع و پاس، خیلی خوب هستند. هر ۳ این تیم ها واقعا قوی هستند.

* بعد از لیگ جهانی ۲۰۱۳، آیا حس می کنی برای لیگ جهانی ۲۰۱۴ آماده تر هستی؟
لیگ جهانی پارسال، اولین تورنمنت بزرگی بود که من برای تیم ملی بازی کردم و بازی اول خیلی برایم بغرنج بود. لهستانی ها عاشق والیبال و تیم ملی کشورشان هستند و از بازیکنان خود به شدت حمایت می کنند. من سال گذشته قبل از بازی با این تیم بسیار نگران بودم اما حالا پس از چند بازی برای تیم ملی در این سطح، نگرانی کمتری دارم و می توانم به بهترین شکل به تیمم کمک کنم.

* به نظرت تیم ملی برزیل در این لیگ جهانی به چه مقامی می رسد؟
ما امسال شرایط چندان خوبی نداریم چون کمتر از سال گذشته در کنار هم تمرین کرده ایم. بازیکنان سادا کروزیرو درگیر مسابقات جام باشگاه های جهان و سایر بازیکنان هم در اروپا مشغول بودند. ما سال قبل هم زمان کمی برای تمرین داشتیم اما همه بازیکنان در اردو بودند. امسال ما فقط یک هفته در کنار هم تمرین کردیم.

* امسال ۴ بازی خانگی تیم ملی برزیل در شهرهایی برگزار می شود که تا کنون میزبان مسابقات ملی نبوده است.
ما تا حالا در «جاراگوا دو سول» و «مارینگا» بازی نکرده ایم و با جو این سالن ها آشنا نیستم اما امیدوارم مردم این شهرها از ما حمایت لازم را بکنند. به تجربه به من ثابت شده که هر جا تیم ملی برزیل بازی کند، تماشاگران ما به کمک ما خواهند آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار