|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۱۶

شرایط باشگاه با ۶ ماه گذشته هیچ فرقی نکرده است

خبرگزاری تسنیم: مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه شرایط باشگاه با شش ماه گذشته هیچ فرقی نکرده و بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی در وضعیت بدی به سر می برند.

رضا نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس و بلاتکلیفی بازیکنان گفت: متأسفانه شرایط باشگاه پرسپولیس نسبت به شش ماه گذشته هیچ فرقی نکرده است. ما هر روز می شنویم که قرار است مشکلات حل شود ولی فعلاً چیزی تغییر نکرده و بازیکنان مطالبات خود را دریافت نکرده اند. شش ماه پیش هم چنین شرایطی وجود داشت و با حضور آقای رحیمی چیزی تغییر نکرده است. من امیدوارم ایشان هر چه سریع تر مشکلات را حل کند تا بازیکنان از این وضعیت خارج شوند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بسته شدن حساب این باشگاه افزود: ما معمولاً از این خبرها در پرسپولیس زیاد شنیده ایم و این مسائل برای مان عادی شده است. در این مدت در پرسپولیس چیزهای عجیبی شنیدیم و الان هم نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم. البته آقای پنجعلی گفته که حساب باشگاه این هفته باز می شود اما اینکه چه زمانی این اتفاق رخ دهد، خدا می داند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا با تیم های دیگر مذاکره کرده ای؟»، افزود: چند تیم به من پیشنهاد داده اند ولی ابتدا می خواهم تکلیفم با باشگاه پرسپولیس مشخص شود. به هر حال باشگاه باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و بعد از آن تکلیف بازیکنان برای ماندن یا جدایی روشن شود. بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی وضعیت بدی دارند و در حال حاضر به هیچکس نمی توانند اعتماد کنند. در این چند ماه حرف های مختلفی شنیدیم ولی امیدوارم آقای رحیمی خیلی زود تکلیف بازیکنان را مشخص کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار